טלפון 077-4000179, רחוב פריימן 5, ראשון לציון, שעות עבודה ראשון-חמישי 09:00-18:00 

שירותי DBA מנוהלים לעסקים

ניהול וניטור בסיסי נתונים DB

7 הגורמים המובילים לחפש ספק שירותי DBA מנוהל

 

שירותי DBA מנוהלים לעסקים – נתונים עבור כל ארגון הם משאב עצום. האימוץ של טכנולוגיות חדשות היום הגדיל את הנתונים שנוצרים על ידי חברות. ארגונים מאותגרים לעמוד בקצב השינויים, בנוסף לזמני השבתה ואיומי אבטחה על נתונים אלה.

כדי להבטיח אבטחה, תמיכה ותחזוקה של מסדי נתונים, רוב העסקים פונים לספקי שירותים מנוהלים (MSP), כדי להבטיח המשכיות עסקית והפחתה בעלויות התפעול, בנוסף לגישה למשאבי מומחים.

שירותי DBA מנוהלים

שירותי DBA מנוהלים

יכולת שירות מקצה לקצה

ספק שירות מנוהל DB עם המומחיות הנכונה בניהול מסדי נתונים, מיומנויות ומשאבים העונים בצורה הטובה ביותר על הצרכים שלך יכול להיות הבחירה הנכונה. הם צריכים להיות מיומנים ב:

  • כוונון ביצועי DB –  MSP של מסד הנתונים שתבחר צריך להיות מומחים בפתרון בעיות ואופטימיזציה של מופעי מסד הנתונים שלך, כגון מופעי שרת SQL וקוד.  
  • ניטור DB מתמשך –  על ידי ניטור יזום של שרתים ומסדי נתונים, אתה יכול להבטיח שהשרתים שלך מתפקדים היטב. ניתן לאתר ולמנוע כל הפסקה או הפרעה. בנוסף, ניתן להיענות לדרישות הלקוח באופן מיידי. עם MSP על הסיפון, ניתן לטפל בכך בקלות מבלי להגדיל את כוח העבודה ולהאיץ את הצמיחה.

שירותי DB מותאמים אישית

אין פתרון אחד שמתאים לכולם. ודא שה-MSP שתבחר יכול להציע לך פתרונות הניתנים להתאמה אישית שניתן להגדיל או להקטין בהתבסס על הצרכים העסקיים הספציפיים שלך. ספק שירות מנוהל טוב של DB אמור להיות מסוגל להציע תמיכה וייעוץ לפי דרישה בכל עת.

ניהול בסיסי נתונים ו DBA

ניהול בסיסי נתונים ו DBA

ניסיון בתעשייה וניסיון של צוות עובדים

מכיוון שהטכנולוגיה היא המרכז של כל פעילות עסקית, לעסקים צריכים להיות משאבי IT מתאימים לתפקידי נישה. עבור SMB ועסקים קטנים, איוש IT ומגבלות פיננסיות קל יותר לומר מאשר לעשות. העריכו את הניסיון והמומחיות של ה-MSP בשירותים ובפתרונות שאתם צריכים. זה יכול להקל עליך לקבל משאבים לכל תפקיד IT בהתבסס על צרכי העסק.

תמיכה בשירות & SLA

הסכם רמת שירות (SLA) לוקח בחשבון את מה שה-MSP מציע לארגון שלך. בין אם זה תחזוקה, ניטור, אבטחה, דיווח או שירותים אחרים, הכל כלול במסמך SLA. בחר MSP שמתאים לקריטיות העסקית שלך ויכול להציע תמיכה מהירה יותר לכל בעיה.

יכולות טכנולוגיות

MSP יכול לעזור עם צוות נוסף של אנשי מקצוע הנדסיים מוסמכים שיוכלו לפתור בעיות ולטפל בבעיות שצצות. תהיה לך גם גישה לטכנולוגיות העדכניות ביותר ברמה עסקית, כגון ניטור מרחוק, גיבוי ייעודי ושחזור מאסון ועוד. הם יכולים גם להדריך אותך באיזה מודל הגירה – מתגובה לאירועים ועד לתכנון קיבולת, יתאים בצורה הטובה ביותר לארגון שלך, תוך התחשבות במדרגיות ועלות.

ניהול בסיס נתונים

ניהול בסיס נתונים

גמישות בעלויות והחזר ה-ROI הצפוי

שכירת ספק שירות מנוהל עולה פחות מניהול התשתית שלך. MSP מציע בדרך כלל מודל תמחור המבוסס על הזמן, המשאבים והשירותים המוצעים. לשירותים מנוהלים יש השפעה משמעותית על החזר ה-ROI בכל הנוגע לזמן תגובה מהיר יותר, להפחתת הפרות או בעת תכנון שדרוגים. לכן, חפש ספק שיכול להציע תמיכה, ייעוץ ושירותים לפי דרישה כדי לעמוד ביעדים הנוכחיים והעתידיים שלך במסגרת התקציב שלך.

הוכחה חברתית – מקרי מקרים, סיפורי הצלחה וקהל לקוחות

בחר MSP ששמר על קשרים ארוכי שנים עם הלקוחות שלהם (עיין ב-Case Studies, המלצות וסיפורי הצלחה כדי לדעת מה הלקוחות שלהם אומרים עליהם).

שירותי ניהול מסדי נתונים במיקור חוץ

DB Managed Service Providers יכולים לחסוך זמן, למזער מאמץ ולעבוד בצורה יעילה יותר, ובו בזמן לספק יותר ערך ללקוחותיהם. לסיכום, MSPs יכולים לשמש כשותפי IT נקודתיים כדי להגביר את היעילות הארגונית. לפרטים נוספים על מה הכל יכוסה על ידי ספק שירות מנוהל מסד נתונים,

מערך של שירותים מנוהלים מסדי נתונים, ישנן לא מעט חברות שירותי IT המסייעות לעסקים כשותפים לפיתוח התוכנה שלהם ועוזרות לנהל את הפעילות שלהם בצורה חלקה ויעילה.

האם אתם מחפשים ספק שירותי מסד נתונים שמצא את כל הארגזים כמו שצריך, צור איתנו קשר לשיחה חינם, הצעת מחיר ללא התחייבות לצרכי ה-IT שלך.

 

4.9/5 - (47 votes)
דילוג לתוכן