טלפון 077-4000179, רחוב פריימן 5, ראשון לציון, שעות עבודה ראשון-חמישי 09:00-18:00 

שירותי מחשוב לעורכי דין

שירותי מחשוב לעורכי דין

מקצוע עריכת הדין הוא אחד מהמקצועות המאתגרים והתובעניים ביותר בשוק. עורכי דין נזקקים לידע רב, לתבונה, לחדות מחשבה וגם ללא מעט שעות של עבודה משרדית מול מערכות ממוחשבות.

משרדי עורכי דין זקוקים למערכות ממוחשבות שיחזיקו את המידע הרב שהם מנהלים ויוכלו לאפשר גישה מהירה למסמך הנכון בזמן הנכון. כמו משרדים בתחומים אחרים, גם עורכי דין נזקקים לשירותי Help Desk ותמיכה טכנית מפעם לפעם, וחשוב שיקבלו את השירות הטוב ביותר בתחום זה.

בין אם מדובר במשרד גדול המעסיק עשרות עובדים, או במשרד משפחתי וקטן של עורך דין אחד או שניים, תמיד ישנן עמדות מחשב הדורשות תחזוקה ותמיכה. עורכי דין אולי פחות זקוקים למערכות תקשורת עוצמתיות ושרתים מאוד מתוחכמים, אך הם עדיין צריכים שירותי אחסון וגיבוי של המידע יקר הערך שלהם. בנוסף, הם זקוקים לתמיכה ברשת המשרדית ולגורם שיבצע פתרון תקלות גם בשעות עבודה פחות שגרתיות.

מהם שירותי מחשוב לעורכי דין

אופי העיסוק של עורכי דין דורש עבודה עם מידע רב. בימינו, מרבית המידע הזה אינו נמצא רק בניירת פיזית, אלא קיים גם במסמכים ממוחשבים. לשם כך, דרושה יכולת אחסון וניהול של המסמכים האלו. ללא תשתית IT מתאימה, המידע עלול להינזק או ללכת לאיבוד. לכן, משרדים רבים בוחרים לקבל שירותי מחשוב לעורכי דין מחברות מוסמכות בתחום זה.

נושא נוסף שחשוב בתחום עריכת הדין הוא הדואר האלקטרוני. הרבה מהתקשורת במשרד נעשית באמצעי תקשורת זה, ולכן חשוב שמערכת הדואר האלקטרוני המשרדית תפעל כהלכה. תחום זה דורש ניהול משתמשים ותיבות דואר, הקמת תיבות חדשות, גיבוי של התיבות הקיימות וחיבור של כל תחנות העבודה לרשת הפנימית. חברות שמתמחות במתן שירותי IT יכולות לספק את העזרה בהקמה של התשתיות האלו וגם לספק תמיכה בניהול השוטף שלהן.

בנוסף לכך, רבים מהמשרדים עושים שימוש באחסון ענן. פתרונות אחסון ענן הם חלק מסל שירותי המחשוב שניתן לקבל מחברת מחשוב חיצונית, והדבר כולל גם גיבוי יומי וקבוע של המידע המאוחסן בענן.

אבטחת מידע לעורכי דין

נושא מהותי נוסף בתחום שירותי מחשוב לעורכי דין הוא אבטחת המידע. ברשות אנשי המשרד מידע רגיש ביותר במקרים רבים. המידע הזה חייב להישאר חשאי, וחשוב שרק מי שמורשה לראות אותו יוכל לקבל אליו גישה. לצורך כך, חשוב לבצע ניהול הרשאות מתאים ולדאוג שגורמים מחוץ למשרד לא יוכלו לחדור למאגרי המידע.

בשביל שמירה על הגנה מקסימלית, דרוש גיבוי של חברת שירותי מחשוב אמינה ויסודית המתמחה גם בנושא אבטחת מידע. זהו צריך להיות מרכיב מהותי בכל הסכם תמיכה שנחתם עם חברה כזו. על מנת להגן על המידע, יש לבצע פעולות טכנולוגיות שונות גם במישור הגנת הסייבר וגם במישור מתן ההרשאות בתוך המשרד. כשבוחרים חברת שירותי מחשוב לעורכי דין לעבוד איתה, יש לוודא כי היא מציעה גם פתרונות של אבטחת מידע וסייבר.

4.7/5 - (27 votes)
דילוג לתוכן