טלפון 077-4000179, רחוב פריימן 5, ראשון לציון, שעות עבודה ראשון-חמישי 09:00-18:00 

שירותי מחשוב לעסקים קטנים

שירותי מחשוב לעסקים קטנים

הצלחה של עסק קטן תלויה לא פעם במידת היעילות שלו. כל מנהל של עסק כזה יודע שהוא צריך לנהל את המשאבים שלו בחוכמה ולספק את השירות או המוצר שלו במהירות הרבה ביותר וברמת האיכות הגבוהה ביותר.

היעילות הזו דורשת פעולה תקינה של כל המרכיבים בחיי העסק. אחד המרכיבים החשובים ביותר הוא מערכות המחשוב שלו. עסקים קטנים בתחומים שונים זקוקים לאופי אחר של מערכות ממוחשבות. חלק מהעסקים זקוקים רק למחשבים שיבצעו פעולות משרדיות שוטפות, ואילו ישנם עסקים הדורשים רמת מורכבות טכנולוגית גבוהה יותר.

על מנת לתחזק בהצלחה את כל המחשבים והשרתים, נדרש גיבוי של אנשי תמיכה שיוכלו גם לסייע בפתרון תקלות וגם להתאים את השירותים הממוחשבים הנדרשים לצרכים של העסק. זה כולל הקמה של תחנות עבודה חדשות, פתרונות גיבוי ואחסון בענן, פתרונות תקשורת, מתן שירותי תמיכה ו-Help Desk, ניהול רשתות והרשאות משתמשים ועוד.

מה כוללים שירותי מחשוב לעסקים קטנים

שירותי המחשוב כוללים את כל החבילה הדרושה לתפעול תקין ויעיל של העסק הקטן. אם מדובר בשירותי מזכירות, למשל, שירותי המחשוב אחראים על מתן תמיכה במקרה של תקלה במדפסת הרשת או תקלה בתוכנת ה-CRM. מרבית העסקים משתמשים בסוג כלשהו של תוכנת ניהול לקוחות, ובמקרים רבים נדרשת לה תמיכה. בנוסף, גם התקנת יישומי אופיס היא דבר שלעתים נדרשת בו עזרה לעובדים, ועל כל אלו אחראית חברת שירותי המחשוב שהעסק בוחר לעבוד איתה.

עסקים קטנים רבים זקוקים גם לשרתים שיפעלו במשרדי העסק. ניתן לקבל ייעוץ לגבי אינטגרציה ושרתים באופן כזה שתיבנה תשתית ממוחשבת שתענה על הצרכים הספציפיים של העסק הקטן. לכל עסק יש את הצרכים שלו, על פי התחום בו הוא עוסק, ולכן יש לבצע התאמה אישית כדי להגיע לרמת אפקטיביות מקסימלית.

שירותי הטמעה לעסקים קטנים

חברת שירותי מחשוב לעסקים קטנים תציע בדרך כלל גם שירותי הטמעת מערכות מידע. כאשר העסק מעוניין ליצור מערכת ניהול לקוחות שתתאים לצרכים שלו, יש צורך בבחירת מערכת מסוימת וביצוע בתוכה התאמות. תהליך זה נקרא הטמעה. הוא כולל את שלב אפיון המערכת, התכנות של התכונות הנוספות שיהיו בה, התקנה שלה במחשבים ולבסוף הדרכה של העובדים כיצד להשתמש בה.

זהו שירות שניתן על ידי חברות IT מקצועיות ויכול לשדרג את רמת היעילות של העסק הקטן. בהיקפי העבודה של עסקים קטנים כל שינוי וייעול יכול להיות משמעותי ביותר. לכן מומלץ לבחור בחברת שירותי מחשוב לעסקים קטנים שיכולה באמת לענות על הצרכים ולתת חבילת פתרונות כוללת – שתכלול גם רשתות תקשורת ושרתים, פתרונות אחסון וגיבוי בענן, אבטחת מידע וגם ייעוץ כיצד לנהל טוב יותר את כלל המערכות הממוחשבות של העסק הקטן.

דרגו את המאמר post
דילוג לתוכן