טלפון 077-4000179, רחוב פריימן 5, ראשון לציון, שעות עבודה ראשון-חמישי 09:00-18:00 

גיבוי מנוהל לחברות וסטארטאפים כולל MSP

גיבוי בענן מנוהל

פתרונות גיבוי של MSP

  • אתם אנשי סיסטם בחברה שאתם עובדים ? אתם רוצים לנהל את הגיבויים בעצכם ולעקוב אחרי הסטאטוס שלהם ? אתם רוצים גמישות בהוספה והסרה של מחשבים ושרתים ?
  • אז בואו קבלו דאשבורד מתקדם משל עצמכם שבו תוכלו לשלוט בכל מערך הגיבויים שלכם בצורה גמישה ומערכת סופר מתקדמת.

 

גיבוי מנוהל מתקדם עבור MSPs 

בתור MSP, איך תגיב כשתקבל שיחת טלפון מאחד הלקוחות שלך על מערכות שנכשלו? לא משנה מה הסיבה – כשל טכנולוגי, אסון טבע, שגיאת משתמש או התקפה זדונית – MSPs צריכים להציע פתרונות גיבוי ניתנים להתאמה וחיזוי.

פתרון הגיבוי שלנו  Backup לא רק מגבה את נתוני הלקוח שלך, אלא הוא יכול לשחזר את מערכות הלקוח שלך תוך דקות. גיבויים מקומיים, יתירות מבוססת ענן ושחזור ענן היברידי מבטיחים המשכיות עסקית, מה שהופך את MSP Backup & Recovery למרכיב חיוני באסטרטגיית האבטחה המרובדת של הלקוח שלך.

גיבוי בענן מנוהל

גיבוי בענן מנוהל

גיבוי נתונים ואסטרטגיית אבטחה שכבתית

האקרים משתמשים לרוב במספר שיטות כדי לחדור לרשת ולנתונים של הלקוח. אם אתה MSP וצריך להתמודד עם התקפות רב-כיווניות בשם הלקוחות שלך, עליך לוודא שאתה יכול להציע גישה שכבתית לאבטחת הרשתות והנתונים שלהם. שימוש בגישה שכבתית  מונע ניצול של  חולשות שקיימות בשכבה אחת מכיוון שכבה אחרת יכולה לספק הגנה – כולל היכולת לשחזר את הרשומות והנתונים של הלקוח במהירות רבה.

לדוגמה, וירוס שאינו מזוהה על ידי תוכנת האנטי-וירוס של הלקוח יכול להיעצר על ידי יישום חומת אש. אם הנגיף יחדור לחומת האש של הלקוח, יישום אנטי-תוכנה זדונית שפועל על מחשב נייד עשוי לעצור את הווירוס מניצול נוסף. אם האפליקציה נגד תוכנות זדוניות לא מצליחה לעצור את הווירוס, מערכת למניעת חדירה עשויה לסמן את ההתנהגות החריגה כחשודה או בלתי צפויה, ואז הנגיף יוכנס להסגר אוטומטית.

אם כל ההגנות נכשלות ותוקף חודר את כל היקפי ההגנה השכבתיים, אזי יש לשחזר את המערכות של הלקוח במהירות. זה קריטי שהליכי גיבוי ושחזור מאובטחים ייושמו ויישמרו במקרה של כשלי חומרה ותוכנה גדולים

למרות שכמה שכבות של הגנות מונעות מגנות על הלקוחות שלך מאיומי אבטחה רבים, הם עדיין עלולים להיות פגיעים לאסונות טבע ותוכנות זדוניות חדשות שפותחו. כל הכשלים הפוטנציאליים הללו משפיעים על ההמשכיות העסקית של הלקוח שלך, ולכן, על השורה התחתונה שלהם.

 

עלות זמן השבתה עקב אובדן נתונים

מה קורה כאשר מערכות או מכשירים נופלים או נפרצים? זה משבש את העסק של הלקוח שלך ומביא ל:

  • אובדן פרודוקטיביות
  • אובדן הכנסה
  • אובדן רשומות ונתונים
  • מוניטין שנפגם

לאחרונה חברת סוני הפכה לקורבן של  מתקפת סייבר הרסנית . מידע אישי של עובדים כגון מספרי תעודת זהות ומשכורות פורסמו לציבור, כמו גם מיילים פרטיים. העסקים נעצרו מכיוון שהחברה לא הצליחה לשחזר את המערכות שלהם במהירות.

אם הלקוח שלך לא יכול לשחזר את המערכות והמכשירים שלו, הוא בהחלט יסבול מהפסדים כספיים. בנוסף, הקשרים העסקיים של הלקוח שלך יכולים להיות מושפעים לרעה. זו הסיבה שגיבויים מאובטחים צריכים להתרחש על בסיס קבוע.

מערכות גיבוי קלטות ישנות יותר איטיות וקשות לניהול. אפילו תוכניות גיבוי ושחזור מבוססות דיסק הן מסורבלות, ושני הפתרונות נכשלים אם מתרחשת אסון טבע כמו שיטפונות או רעידות אדמה. כיום, גיבויים היברידיים בענן מספקים דרך מהירה ואמינה עבור MSPs לנהל את כל הגיבויים של הלקוחות שלהם ולהבטיח הגנה על נתונים.

MSP Backup & Recovery מספקת כלים המגנים על נתונים באמצעות גיבוי ענן היברידי ושחזור מאסון של קבצים, תיקיות, אמצעי אחסון, יישומים ושרתים, וירטואליים ופיסיים כאחד.

 

גיבוי ושחזור MSP: מהיר ואמין

Backup עוזר להגן ולאבטח את נתוני הלקוח שלך בכמה דרכים:

  • גבה במהירות קבצים, תיקיות, יישומים ומסדי נתונים ספציפיים . השינויים מתבצעים במעקב אוטומטי במהלך גיבויים מתוזמנים קבועים.
  • גבה נתונים ומערכות ללא גישה לאינטרנט באמצעות מערכת הגיבוי הענן ההיברידית שלנו  , בעלת מאגר מקומי ומאפשרת ללקוחותיך לבצע גיבוי מקומי בכל עת.
  • השתמש  בגיבויים של מכונות וירטואליות  באמצעות מערכות  VMware  ו-Hyper-V.
  • השתמש בהצפנת AES 128-bit, AES 256-bit או 448-bit Blowfish הן במצב מנוחה והן במעבר. רק לצוות מורשה יש גישה בגלל הצפנת מפתח פרטי עם גישה לנתונים בצד הלקוח בלבד.
  • הגן על מידע לקוחות רגיש  במרכזי נתונים המספקים אבטחה פיזית 24/7 והבטחת זמן פעולה של 99.9999%. כל מרכז נתונים הוא מוסמך SSAE או ISO.
  • ארכיון נתונים  בנוסף לגיבוי נתונים. התאמה אישית של תקופת השמירה המוגדרת כברירת מחדל מאפשרת ללקוחות שלך לשמור נתונים למשך פרק זמן ארוך יותר כדי לעמוד בכל הסטנדרטים הרגולטוריים שלפיהם הם חייבים לציית.
  • תמיכה בשחזור ברמת הקבצים , כמו גם בנפחים ובנתוני יישומים, כגון  Oracle ,  MySQL , SQL Server, Exchange ו-SharePoint. בנוסף, נתמכת גם שחזור נתונים ממערכות עם סביבות פיזיות, פיזיות-וירטואליות (P2V), ווירטואליות-וירטואליות (V2V).
  • ספק  התאוששות מתמשכת מאסון על  ידי התחברות לשרת וירטואלי. תמונות המתנה מבטיחות שחזור כמעט מיידי של נתונים. בנוסף, זמינה גם אפשרות שחזור מתכת חשופה עם כונן USB הניתן לאתחול.
  • צמצם את חלונות הגיבוי  וצור גיבוי קבוע של רשומות סטטיות כך שניתן יהיה להוציא אותם מכל הגיבויים העתידיים. על ידי זיהוי ואי הכללה של נתונים שלעולם אינם משתנים, ניתן להפחית את משך הזמן שנדרש לביצוע גיבוי מלא.
  • השתמש באופטימיזציה של WAN, מניעת כפילויות עמוקה ומעקב אחר נתונים שונה , המאפשרים ללקוחות שלך למקסם את מהירות הגישה ליישומים ונתונים קריטיים ולכן מאיץ את הגיבויים והשחזורים.
  • הפק דוחות  המספקים סטטוס לגבי גיבויים, שימוש באחסון, נתונים נבחרים והשלמת עבודות מוצלחות.

 

 

4.5/5 - (29 votes)
דילוג לתוכן