טלפון 077-4000179, רחוב פריימן 5, ראשון לציון, שעות עבודה ראשון-חמישי 09:00-18:00 

מ-10 דולר לחודש לשרת VPS – חודש ראשון חינם Cloudways

אחסון אתרים קלאודוויז Cloudways

סקירת Cloudways 2023 – אירוח בענן מנוהל (יתרונות וחסרונות)

אז אתה בוחן להשתמש ב-Cloudways כספק האירוח שלך, ואתה תוהה איך הם מתמודדים מול המתחרים.

אבל חכה שנייה אחת.

בדקתי את Cloudways עבור פרויקט לקוח מכיוון שהם קיבלו ביקורות ממש טובות ליצירת מוצר ייחודי באמת בתעשייה די יציבה.

קלאודוויז (Cloudways) חודש חינם

קלאודוויז (Cloudways) חודש חינם

בואו נדבר על ההבדל בין אירוח בענן לאירוח משותף מסורתי .

בדרך כלל, קבצי האתר שלך חיים על חלק של שרת שאתה שוכר מחברת אחסון (ולכן אירוח נקרא אירוח "משותף"). ענן הוא רשת שלמה של מרכזי נתונים המארחים קבצי אתרים באופן מבוזר ומבוזר. הקבצים שלך נפרסים "בכל מקום". אתה פשוט שוכר את המשאבים ברשת הדרושים לאירוח הקבצים שלך.

תארו לעצמכם דיור בעולם האמיתי לשנייה. אירוח מסורתי הוא כמו רכישת בית, בית עירוני או בית משותף. אתה קונה את זה ואתה יכול לעשות מה שאתה רוצה. זה זול וצפוי. אבל אם כל המשפחה המורחבת שלך תופיע יום אחד – ייתכן שתהיה לך כמה בעיות באירוח של כולם. אירוח בשרת ענן הוא כמו גישה לכל בית בכל מקום בעולם בכל זמן ובכל מקום – אתה רק צריך לשלם ללילה עבור כל בית שבו אתה משתמש. זה יקר יותר מיום ליום, אבל כשכל המשפחה המורחבת שלך מופיעה יום אחד – זה פתרון די פשוט ומהיר. אתה פשוט מקבל את בית 12 חדרי השינה ללילה ואף אחד לא חכם יותר.

הענן בפועל נבנה על ידי חברות הטכנולוגיה הגדולות בעולם. אין כל כך הרבה. אמזון היא הגדולה ביותר. אחריהם מקרוב גוגל, מיקרוסופט, אורקל ו-IBM יחד עם כמה קטנים יותר כמו Digital Ocean.

עם אירוח בענן, יש לך יותר גישה  למשאבים מובטחים מאשר באירוח משותף.

באחסון משותף, יש לך כמות מוגדרת של משאבים בשרת ספציפי שיש לו גם כמות מוגדרת של משאבים. לדוגמה, ייתכן שיש לך 1GB של זיכרון המוקדש לך בשרת שיש לו 10GB של זיכרון בסך הכל.

אבל נניח שיש 10 לקוחות בשרת המשותף הזה, כל אחד עם 1GB של זיכרון. 9 מהלקוחות האלה מתחילים להשתמש ב-1GB מלא מההקצאה שלהם – לפעמים קצת יותר. ובכן, עכשיו, אתה לא יכול להשתמש ב-1GB של הזיכרון שלך בלי להרוג את השרת. במקרה כזה, אתה עלול לגרום לאיטיות השרת או שהוא עלול לקרוס.

על אירוח בענן, אתה משלם על שימוש במשאבים ברשת מבוזרת של שרתים שיש לה בעצם אינסוף משאבים. הנתונים שלך אינם חיים על שרת אחד. במקום זאת, הוא מועתק ברשת שלמה בכל רחבי העולם. אם עומס יתר על שרת בודד, שרת אחר מתחיל להחזיר את הנתונים.

זו הסיבה מדוע נטפליקס פועלת על הענן של אמזון ומדוע טוויטר פועל על הענן של גוגל. אלו דוגמאות קיצוניות אך ממחישות. הם רואים קוצים ענקיים בזמנים אקראיים במהלך היום שרק ענן יכול להתמודד.

זה הופך את אירוח בענן לאופציה מצוינת עבור אתרים שיש להם תעבורה קפיצית (כמו אתרי חדשות ויראליים או אתר שעובר השקות רגילות) ואינם רוצים להתחייב לכמות מוגדרת של משאבים  שאולי מובטחים או  לא .

אבל אירוח בענן הוא באופן מסורתי יקר וטכני מאוד להגדרה, מה שיכול לגרום לזה להיות לא הגיוני עבור הרבה עשה זאת בעצמך ועסקים קטנים. הזמן והכסף להגדיר אותו *בדיוק* נכון אינם בהישג יד עבור רוב העסקים.

וכאן נכנסת Cloudways לתמונה.

אחסון אתרים קלאודוויז Cloudways

אחסון אתרים קלאודוויז Cloudways

מה זה Cloudways?

Cloudways היא מה שמכונה "חברת אירוח בענן מנוהלת" שבסיסה במלטה. הם מציעים אירוח דרך חברות הענן הגדולות, אבל הם מנהלים את התהליך על ידי מתן תוכנת התקנה מותאמת אישית, תמיכה והחלקת מחירים מסוימת כדי להפוך את אירוח הענן לנגיש יותר לעסקים קטנים ולאנשי עשה זאת בעצמך.

עם זאת, הם גם מתחרים בעקיפין עם חברות הענן עצמן כמו גוגל , אמזון, מיקרוסופט, דיגיטל אושן ולינוד מכיוון שכל אחד יכול לקנות ישירות מהן.

אבל Cloudways מתחרה גם בחברות אירוח אתרים מסורתיות כמו:

  • Bluehost
  • SiteGround
  • Hostwinds
  • Hostinger
  • Dreamhost
  • InMotion

עדיין מבולבל? כן – גם אני, ואני זה שמנסה לכתוב את הביקורת הזו ולהסביר אותה ללקוחות שלי.

קלאודוויז (Cloudways) חודש חינם

במובנים מסוימים, נקודה זו היא מקצוען עבור Cloudways. הם מנסים לעשות משהו ייחודי באמת בתעשיית האירוח. כל דבר חדשני באמת קשה להבין. זה לא קורה לעתים קרובות, וכדאי לציין זאת.

בעצם Cloudways מספקת את המשאבים המובטחים של אירוח בענן עם התמחור המובטח של אירוח משותף. עבור הרבה עסקים, העסקה הזו לא הגיונית – אבל אם אתה יודע שיהיו לך שיאים מאוד גבוהים ונמוכים באמת בתעבורת האתר שלך, ואינך רוצה להתחייב (או להתמודד עם העניינים הטכניים של) הענן הישיר אירוח עם גוגל, אמזון וכו', זה מערך די מעניין.

אז עם זה נאמר, בואו נסתכל על היתרונות והחסרונות של אירוח Cloudways.

היתרונות של Cloudways

יש הרבה ביקורות של Cloudways באינטרנט – בדרך כלל עם ביקורות שנוצרו על ידי משתמשים המבוססות על אנקדוטות וניסיון אישי. זה בסדר אבל אני נוקט בגישה אחרת. כפי שאמרתי במאמר הטוב ביותר שלי בנושא אירוח אתרים , אין דבר כזה אחסון אתרים "הטוב ביותר". ה"טוב ביותר" הוא ההתאמה הנכונה לפרויקט שלך בהתבסס על היעדים, התקציב, הניסיון והמומחיות שלך. להלן היתרונות (היתרונות) לבחינת Cloudways.

תמחור פשוט

אחד היתרונות הגדולים ביותר של שימוש ב-Cloudways כספק האירוח שלך בענן הוא חבילות התמחור הפשוטות שלהם. באופן מסורתי, תמחור אירוח בענן הוא די מורכב. מכיוון שאתה משלם על מה שאתה משתמש, זה יכול להיות קשה להבין בדיוק מה אתה עומד בסופו של דבר. פשוט תסתכל על מחשבון התמחור של Google Cloud:

ל-Cloudways יש תוכניות פשוטות וחודשיות של תשלום לפי מפרט קבוע שהוא ניתן לשדרג בכל זמן. אין חישוב, אין ניחוש – רק תעריפים חודשיים פשוטים שתוכלו לבחור בהתאם לצרכים שלכם.

מ-10 דולר לחודש לשרת VPS - חודש ראשון חינם Cloudways

מ-10 דולר לחודש לשרת VPS – חודש ראשון חינם Cloudways

יש להם גם צ'אט בוט שימליץ לך על תוכנית ספציפית על סמך מספר האתרים שיש לך, נפח התנועה שלך ומטרת האתר שלך (כלומר בלוג, סוכנות דיגיטל וכו').

בסך הכל, מבנה התמחור הוא פשוט ודי ללא טרחה, וזה יתרון תחרותי עצום בהשוואה של Cloudways לספקי אירוח ענן אחרים.

מגוון ספקי ענן לבחירה

יתרון מעניין נוסף של Cloudways הוא היכולת לבחור את ספק הענן שלך. Cloudways מציעה אירוח עם מספר ספקי ענן גדולים, מ-DigitalOcean ועד אמזון ועד גוגל.

ספקי ענן cloudways

ספקי ענן cloudways

שוב, זה הופך את Cloudways למתווכת שלמעשה אתה לא מתארח  בפלטפורמה שלהם – הם משמשים כמתווך בינך לבין פלטפורמות האירוח בענן.

בחירת ספקי ענן במבנה תמחור פשוט יותר הוא בהחלט מקצועי.. אבל שוב, זה באמת הגיוני רק אם אתה יודע שיהיו לך עליות ומורדות בתעבורת האתר שלך ואינך רוצה להתחייב (או להתמודד עם עם היתרונות הטכניים של) אירוח ישיר בענן עם גוגל, אמזון וכו'.

ביצועים

בנוסף לאירוח קבצי האתר שלך, שרת אירוח טוב  יספק את הקבצים האלה במהירות  האפשרית בכל פעם שמבקר הולך לכתובת שם הדומיין שלך.

ישנם הרבה משתנים המתייחסים למהירות האתר שלך. אתה יכול לקבל את השרת המהיר בעולם ועדיין להיות לך אתר איטי להפליא בגלל בעיות בצד שלך. אבל כך או כך, אתה רוצה שיהיה לך שרת אירוח מהיר כדי שתוכל לעבוד בצד שלך של המשוואה.

אחת המדידות הטובות ביותר  לקירוב  ביצועים היא TTFB או  Time to First Byte . שוב, אני יודע שאנשי סיסטם זורקים כאן הרבה כוכביות ואם אתה יודע *בדיוק* איזה סוג אתר אתה מפעיל – אתה בהחלט יכול לבקש מפרט מוקצה מפורט. המטרה שלי עם ביקורות האירוח שלי היא לספק נרטיב של פשרות כדי שתוכל להתקשר לאתר שלך.

אבל הנה איך DigitalOcean ביצעה דרך Cloudways עם האתר שלי כאשר הגדרתי אותו לראשונה בהתקנת וורדפרס נקייה –

קלאודוויז (Cloudways) - אחסון אתרים מהיר ומומלץ

קלאודוויז (Cloudways) – אחסון אתרים מהיר ומומלץ

.0127s עבור TTFB הוא די מהיר, במיוחד כאשר אתה משווה אותו לביצועים של מארחים משותפים בתקציב כמו Web Hosting Hub , Hostinger , iPage , או אפילו GoDaddy Hosting . למעשה, זה ממש מהיר לא משנה למי אתה משווה את זה.

אם אתה מחפש פלטפורמת אירוח שיכולה להתמודד עם עליות תעבורה מבלי לפגוע בביצועים שלך, Cloudways נותן לך כמה אפשרויות נהדרות.

חסרונות של Cloudways

תקופת ניסיון מוגבלת

למרות מבנה התמחור הפשוט שלהם, ל-Cloudways יש חיסרון עיקרי אחד בתחום התמחור… וזו תקופת הניסיון המוגבלת שלהם.

בדרך כלל פלטפורמות אירוח יגיעו עם איזושהי תקופת ניסיון, כך שתוכל לבדוק אותן לפני שאתה מתחייב. Cloudways מציעה שלושה ימים – ואם אתה מתקשה להבין את תהליך המיגרציה וההגדרה, שלושת הימים האלה עוברים די מהר.

שוב, אם אתה מחויב אחסון בענן, זה כנראה לא משנה לך. אבל אם אתה בודק את זה, זו תקופה קצרה.

קלאודוויז (Cloudways) חודש חינם

פאנל ניהול מותאם אישית

רוב חברות האחסון משתמשות ב-cPanel שהוא המקום שבו אתה הולך להגדיר כל דבר עם שרת האחסון שלך – וזה פשוט, ומכיוון שרוב חברות האחסון משתמשות בו, זה סוג של תקן תעשייתי שאתה יכול לקבל עזרה בכל מקום באינטרנט.

Cloudways לא משתמשת בהגדרה הזו. הם משתמשים ב-בפנאל ניהול קנייני גם לניהול החשבון שלך וגם לניהול השרת שלך. מצריך קצת למידה אבל בסה"כ לאחר למידה פשוט לתפעול מצד אחד, ומאפשר ל-Cloudways לספק חוויה מותאמת אישית באמת. מצד שני, ההגדרה מבלבלת ומרגישה מגבילה. קשה למיין איפה הדברים נמצאים, והכל מרגיש טכני מדי

זה קצת מוסיף למורכבות הפלטפורמה בהתחלה, במקום להפוך אותה ליותר יעילה ופשוטה.

סיכום

בסך הכל, מצאתי ש-Cloudways היא פתרון ייחודי למי שצריך את היתרונות של אירוח בענן ללא המורכבות המלאה שלו. בעוד ש-Cloudways עדיין לא פשוטה כמו חברות אירוח מסורתיות, היא מייעלת את תהליך ההגדרה עם אחסון ענן.

ראה תוכניות ותמחור עדכניות של Cloudways

אם אתה מחפש את היתרונות של אירוח בענן, אבל לא רוצה להתמודד עם ההגדרה הטכנית מדי, תשלומים משתנים וכו', קדימה, הירשם ל-Cloudways כאן.

קלאודוויז (Cloudways) חודש חינם

4.9/5 - (28 votes)
דילוג לתוכן