טלפון 077-4000179, רחוב פריימן 5, ראשון לציון, שעות עבודה ראשון-חמישי 09:00-18:00 

שירותי Help Desk

שירותי Help Desk

שירותי Help Desk

תקלות טכניות במחשבים קורות בכל חברה

בכל חברה שיש בה שימוש בכלים משרדיים ממוחשבים קורות תקלות מעת לעת. תקלות טכניות הן חלק בלתי נפרד מהעבודה המשרדית. כאשר קוראת תקלה מהסוג הזה יש צורך בקבלת מענה מיידי ככל האפשר. אי טיפול בזמן של תקלות טכניות במחשבים וברשתות יכול לגרום לעיכוב בעבודה ובאובדן יקר של זמן וכסף.

כאשר מדובר בתקלות קטנות ביותר, תמיד ניתן לסמוך על אחד מאנשי הצוות במשרד שיידע להפעיל מעט היגיון ולסייע בפתרון התקלה. אך מה עושים כאשר התקלה היא מורכבת יותר ואין איש במשרד שמצליח לתת לה מענה? התשובה היא פנייה לסיוע של תמיכה טכנית של שירותי Help Desk. אנשי ה-Help Desk הם אנשי תמיכה מקצועיים שיש להם את ההכשרה והניסיון הדרושים על מנת לספק פתרון לתקלות שונות המתרחשות במשרד.

הצורך בתמיכה טכנית קיים בכל חברה, והעסקה של חברת פתרונות מחשוב שמספקת תמיכת Help Desk יכולה לסייע במציאת פתרונות מהירים לכל תקלות המחשוב שמתגלות בארגון.

מהם שירותי Help Desk?

שירותי Help Desk הם שירותי תמיכה כחלק משירותי מחשוב לעסקים אשר ניתנים מרחוק על מנת לפתור כל סוג של תקלה טכנית בתפעול המחשבים והתוכנות בחברה.

תקלות יכולות להתעורר כאשר תוכנה מסוימת מפסיקה לעבוד, כאשר יש נפילת תקשורת ברשת של המשרד, כאשר יש בעיה בחשבון משתמש ספציפי של אחד העובדים וכו'.

כאשר מתעוררות תקלות כאלו, הן פוגעות בפעילות הרציפה של העסק ויש לפתור אותן במהירות הרבה ביותר. אנשי ה-Help Desk מיומנים בפתירת תקלות והם גם יודעים כיצד להדריך את העובד שנתקל בבעיה איך לפתור אותה.

אחת מהתכונות הייחודיות של חברות המעניקות שירותי Help Desk היא האפשרות להשתלט מרחוק על המחשבים בארגון. בעזרת השתלטות מרחוק ניתן לפתור תקלות באופן מהיר ביותר בלי צורך בשיחה (מתסכלת לעתים) שבה איש התמיכה מנסה לכוון את העובד שנזקק לעזרה. ההשתלטות מרחוק היא אחת מאפשרויות התמיכה של אנשי ה-Help Desk המועילות והיעילות ביותר. על מנת להשתלט מרחוק על מחשבים בארגון אין צורך בהיערכות מיוחדת או בהתקנה של תוכנות מסובכות. מדובר בפעולה שנעשית במהירות ובקלות, ומביאה לטיפול יעיל בכל תקלה.

מה היתרונות של תמיכה בהשתלטות מרחוק?

כאשר שירותי Help Desk כוללים תמיכה מרחוק על ידי השתלטות על מחשבים, כל תהליך פתרון התקלה נעשה מהיר ביותר. אנשי התמיכה מכירים את התוכנות שמותקנות בעסק, ויודעים מה לעשות על מנת לפתור כל תקלה. במקום שהעובד יצטרך להסביר מה בדיוק הבעיה, דבר שיכול להיות מורכב לפעמים, איש התמיכה משתלט על המחשב ויכול לראות בעצמו בדיוק מהי הבעיה ואיך לפתור אותה.

שיטה זו של תמיכה מייעלת מאוד את תהליך פתרון התקלה. במקרים רבים העובד בחברה אינו יודע בדיוק להסביר מה השתבש במהלך העבודה. לא כל העובדים ניחנו ביכולת לדבר בשפה טכנית או להתמודד עם תקלות בעצמם, גם אם הן קלות יחסית. לשם כך בדיוק מיועדת התמיכה בהשתלטות מרחוק. איש התמיכה נכנס למחשב המרוחק, רואה את המסך של העובד בחברה ויכול להירתם מייד לפתרון התקלה.

גם כאשר לא ניתן לפתור את התקלה על ידי השתלטות מרחוק, עצם הגישה הישירה שיש לאנשי ה-Help Desk מאפשרת אבחון מהיר בהרבה וזיהוי התקלה באופן מיידי. כאשר נדרשת התערבות במקום העבודה עצמו, שירותי Help Desk יכולים לשלוח טכנאי ואיש תמיכה שיפתור את הבעיה באופן פיזי.

האם כדאי להעסיק איש תמיכה בחברה או להיעזר בחברה חיצונית?

אנשי ניהול בחברות רבות מתלבטים בשאלה האם להעסיק איש תמיכה בתוך החברה במשרה מלאה או להיעזר בשירותי Help Desk חיצוניים. לשכירה של חברה חיצונית יש כמה יתרונות. קודם כל, תקלות לא קורות בכל יום, ולכן העסקה של איש תמיכה פנימי מיותרת במקרים רבים. הדבר תלוי גם בגודל של הארגון או החברה.

עבור חברות גדולות, ייתכן וכדאי לעתים להעסיק איש תמיכה כעובד של החברה. אך כאשר מדובר בעסקים בגודל קטן או בינוני, הרבה יותר משתלם והגיוני להיעזר בשירותי Help Desk חיצוניים.

חברה חיצונית איכותית יכולה לתת מענה בכל שעות הפעילות של העסק, והיכולת להשתלט מרחוק על המחשבים גורמת לכך שפתרון התקלות המיידי כמעט מייתר את ההעסקה של עובד תמיכה כאיש צוות קבוע.

לאילו חברות מתאימים שירותי Help Desk?

שירותי Help Desk מתאימים לחברות בכל התחומים ובכל הגדלים. עבור עסקים קטנים ובינוניים – הדבר מתאים במיוחד. שירותים אלו מתאימים מאוד גם לחברות שתחום העיסוק שלהן אינו טכנולוגי. בחברות אלו יש צורך לא פעם בתמיכה טכנית והעובדים במשרד אינם בקיאים בהכרח בפתרון תקלות במערכות ממוחשבות.

קבלה של שירותי Help Desk מחברת IT מקצועית יכולה גם לסייע לשקט הנפשי של העובדים והמנהלים בהקשר הזה. הם יודעים שהם יכולים לפנות בכל עת לקבלת תמיכה ושהם לא "יתקעו" לאורך זמן עם בעיות טכניות שונות.

איך בוחרים חברה המעניקה שירותי Help Desk?

שירותי Help Desk חייבים להיות מהירים, יעילים ואמינים. כדאי לפנות לחברה יש לה צוות מספיק גדול שיכול לתת מענה מקיף בכל שעות הפעילות. בנוסף, חשובה מאוד רמת הידע והניסיון של אנשי ה-Help Desk. אנשי תמיכה מיומנים יכולים לפתור תקלות במהירות רבה יותר. מאחר ותקלות טכניות מעכבות את העבודה שנעשית בבית העסק – יש לנושא המהירות והזמינות חשיבות רבה מאוד.

בעזרת קבלת שירותי Help Desk מקצועיים ניתן לייעל את העבודה בחברה או בעסק, והדבר מומלץ ביותר לכל ארגון שבו עובדיו עושים שימוש במערכות מחשוב כחלק מהעבודה השוטפת.

4.9/5 - (25 votes)
דילוג לתוכן