טלפון 077-4000179, רחוב פריימן 5, ראשון לציון, שעות עבודה ראשון-חמישי 09:00-18:00 

גיבוי מנוהל ותמיכה ב Veeam לחברות במחירים מפתיעים

גיבוי מנוהל ותמיכה ב Veeam לחברות במחירים מפתיעים

גיבוי ושכפול של Veeam

פתרונות גיבוי ושחזור הם חיוניים לארגון שלך, אך פתרונות גיבוי שעבדו בעבר ביעילות עשויים לא לעשות את העבודה בנוף המחשוב המשתנה ללא הרף של היום, במיוחד אם החברה שלך מסתמכת במידה רבה על וירטואליזציה. גיבוי Veeam מציע פתרונות גיבוי והתאוששות מאסון המתאימים באופן אידיאלי לסביבה הווירטואלית.

פתרונות גיבוי שאינם עובדים יותר

גיבוי קלטות היה פתרון רב שנים. שחזור הקלטות לוקח הרבה יותר זמן להשלים בהשוואה לשחזור מדיסק – או החלופה המהירה אפילו יותר – באמצעות הגיבוי כראשי. זה אפילו לא אפשרי עם קלטת.

פתרונות קלטות פירושם שמציאת הנתונים תמיד פירושה מציאת הקלטת הנכונה. זה לוקח זמן ומסוכן. בנוסף, עם קלטת יש סיכון של התיישנות של המדיה כאשר תוכנת הקלטת או הכונן ישדרגו. לבסוף, פתרונות קלטות פשוט אינם יכולים לספק את הזמינות המובטחת שכל עסק מודרני דורש.

הכנס ל- Veeam לעולם הוירטואלי

Veeam פועלת בסביבה הוירטואלית על ידי גיבוי של "צילום" (Snapshot) תמונות של המכונות הוירטואליות במקום קבצים, אחסון התמונות במיקום מאובטח ומרכזי. אם יתרחש אסון, ניתן יהיה לאתחל את תמונות ה-VM כמעט מיידי, תוך שחזור מהיר של המכונות עם זמן התאוששות ויעדים נקודתיים של פחות מ-15 דקות עבור כל הנתונים והיישומים (באחסון מקומי).

תוכנת גיבוי Veeam

תוכנת גיבוי Veeam

איך Veeam עובד

התוכנה של Veeam פועלת דרך מה שנקרא hypervisor, שהיא שכבת תוכנה המאפשרת להפעיל מספר VMs על מכונה פיזית אחת. המשימה הראשונה של Veeam היא לקחת גיבוי מלא של כל מכונה וירטואלית. לאחר מכן, הוא משתמש בתהליכי שמירה במטמון וביטול כפילות רק כדי לאחסן מידע חדש בתמונות ה-VM.

יתרונות ואפשרויות של Veeam

Veeam מספקת חמש יכולות עיקריות. הם:

  • שחזור מהיר: בחר בדיוק מה אתה רוצה לשחזר וכיצד אתה רוצה לשחזר אותו ברמת גיבוי תמונה או גיבוי קבצים.
  • הימנעות מאובדן נתונים: הגנה כמעט רציפה על נתונים יחד עם שיטות שחזור יעילות
  • יכולת שחזור מאומתת: Veeam עומדת ביכולת שלה לשחזר כל אפליקציה, קובץ או מחשב וירטואלי, ללא יוצא מן הכלל.
  • נראות גבוהה: קבל התראות ותיהנה ממעקב רציף כדי להיות מודע לבעיות לפני שהן יכולות להשפיע על הפעילות.

ה-Veeam Availability Suite משלבת שני מוצרים לפתרון אחד: Veeam Backup & Replication לשחזור ושכפול מידע ו-Veeam ONE לניטור ודיווח. גרסה קטנה יותר של Veeam Availability Suite, הידועה בשם Veeam Backup Essentials, זמינה לעסקים קטנים יותר שאולי לא צריכים את מלוא היכולות של החבילה.

מדוע ארגונים בוחרים בענן לגיבוי

עם איומי סייבר מרקיעים שחקים ופריצות נתונים, ארגונים צריכים את הביטחון לדעת שהנתונים זמינים ומוגנים – במיוחד במקרה של כשל בחומרה. עם זאת, כאשר אתה מגבה את הקבצים שלך בענן, הם נגישים מיד לכל מקום. אתה לא צריך להסתמך על שרת או מחשב אחד. גם אם מתקן שלם חווה כשל, ניתן לגשת לנתונים שלך בבטחה דרך מרכזי שרת מאובטח הממוקמים ברחבי העולם.

בנוסף, אם אי פעם תצטרך לבצע גיבוי מרחוק – תוכל לעשות זאת במהירות ובצורה חלקה. שלא לדבר על גיבוי ענן זול משמעותית מהעלות של שרתים יקרים, חשמל ודיור פיזי. אתה לא צריך לשכור צוות נוסף לתחזוקה.

מבחינת אבטחה ותאימות, אתה יכול להיות סמוך ובטוח שהנתונים מוצפנים מקצה לקצה. ותקנות תאימות הנתונים שלך מנוהלות על סמך התעשייה והמדינה שלך.

גיבוי ענן מחוץ לאתר נותן לארגון שלך חופש מטעויות אנוש ואובדן נתונים שנגרמו כתוצאה מאסונות טבע. כמו כן, הוא אינו דורש רישיונות תוכנה נוספים או חומרה. ככל שצורכי הגיבוי שלך גדלים, אתה יכול לעדכן בקלות את התוכנית שלך.

בוא ניקח את זה קצת יותר רחוק מה הסיבה לגיבוי בענן הגיוני.

1. לא מצריך השקעה בתשתית פיזית
לגבי חומרה, כל מה שאתה צריך הוא רשת המחשבים הנוכחית שלך. מבחינת גיבויים, זו הורדה פשוטה.

2. הגדר אותו רק פעם אחת
ניתן לבצע גיבויים אוטומטיים, כך שכל הנתונים שלך יסונכרנו בזמנים שאתה מעדיף. לדוגמה, זה יכול להיות כל שעה או כל שבוע. הירגע ללא צורך לגבות את הקבצים שלך באופן ידני.

3. התאוששות מהירה
בעידן הביג דאטה, מידע הוא מטבע. כתוצאה מכך, תזדקק לגישה לנתונים שלך בכל עת. החדשות הטובות הן עם פתרון גיבוי בענן; אתה יכול להיות שקט נפשי בידיעה שהנתונים שלך תמיד יהיו זמינים גם במקרה של אסון טבע או אחר.

4. הפחת את כאבי הראש של ה-IT
עם הענן בצד שלך, מחלקת ה-IT שלך יכולה להשקיע יותר זמן בהתמקדות ביוזמות אסטרטגיות המתואמות ליעדי הצמיחה של החברה.

5. מעבר לגיבוי קלטות
הימנע מהמלכודות הנפוצות הקשורות לגיבוי קלטות יקר. יתר על כן, גיבוי הקלטות מתיישן במהירות. יתרה מכך, הקלטות נמצאות בסכנת גניבה פיזית. והקלטת היא פשוט לא אמינה וגוזלת מדי זמן. מציאת הנתונים שלך פירושה מציאת הקלטת הנכונה, ולקלטת אין זמינות מובטחת.

6. שלם רק עבור מה שאתה צריך
יתרון נוסף של גיבוי בענן הוא שאתה צריך לשלם רק עבור מה שאתה משתמש. במקום לבזבז משאבים מוגבלים על חומרה שאולי לעולם לא תנצל לחלוטין, הענן מאפשר לך להשקיע בקיבולת הגיונית עבור העסק שלך, אך יכול גם להרחיב את הגודל בעת הצורך.

Veeam הפתרון האולטימטיבי לגיבוי מכונות וירטואליות

גיבוי Veeam משתמש ב-Hypervisor, המאפשר למספר VMs לפעול על מכונה אחת. Veeam תגבה כל מכונה וירטואלית לחלוטין. לאחר מכן, זה מקל על ביטול כפילות ושמירה במטמון לפי הצורך כדי לאחסן נתונים חדשים בתמונות ה-VM.

לאחר שתשתף פעולה עם איי.פי מחשבים בהטמעת שירותי Veeam עבורכם, תוכל לצפות ליתרונות התחרותיים הבאים:

  • שחזור מהיר – גיבוי הענן של Veeam מאפשר לך לשחזר את מה שאתה רוצה מתי שאתה רוצה.
  • אפשרות – להגנת מידע מתמשכת
  • יכולת שחזור מאומתת – Veeam מבטיח שתוכל לשחזר כל VM, יישום או קובץ.
  • נראות מקיפה – אתה מקבל ניטור עקבי והתרעות על כל בעיה לפני שהן משפיעות על הפעילות.

נכון לעכשיו, גיבוי הענן של Veeam משרת 183,000 לקוחות ברחבי העולם, ומספר זה ממשיך לגדול. עם גיבוי בענן בתור הבחירה המובילה לעידן הדיגיטלי, מפתיע שכמה משברים ממשיכים להסתמך על מערכות עתיקות יומין לגיבוי נתונים.

הענן כאן, הוא כבר לא נחשב לשאיפה עתידית. למעשה, חברות שרוצות להוכיח עתיד את העסקים שלהן חייבות להשקיע בענן. גיבוי בענן לא רק מציע גמישות רבה יותר, אלא הוא גם מספק יותר זריזות. ככל שהטכנולוגיות ממשיכות להתקדם, הענן הוא גורם חיוני לפתיחת הדלת לזרמים חדשים של הכנסות ומודלים עסקיים.

למה כדאי לכם להשתמש בשירותי איי.פי מחשבים לגיבוי עם Veeam:

בין אם אתה מרכז נתונים של עסק קטן או ארגוני, Veeam Backup מציע פתרון חסכוני לגיבוי ושחזור בסביבות וירטואליות. Veeam Backup מאפשר לך להגן על סביבות וירטואליות, שרתים פיזיים ועומסי העבודה שלהם, ואפילו עומסי עבודה פיזיים.

צרו קשר עוד היום לקבל הצעת מחיר עבור הטמעת Veeam מנוהל אצלכם בעסק 077-4000179

4.8/5 - (66 votes)
דילוג לתוכן