טלפון 077-4000179, רחוב פריימן 5, ראשון לציון, שעות עבודה ראשון-חמישי 09:00-18:00 

מה זה RMM?

מה זה RMM

RMM מייצג "ניטור וניהול מרחוק". קטגוריה זו של תוכנה חיונית לספקי שירותים מנוהלים (MSPs) ולאנשי IT. RMM חוסך לך זמן, כסף ומייעל את כל שירות ה-IT שלך עם פתרון הכל-באחד.

 

מהם היתרונות של RMM טוב?

RMM יחסוך לעסק שלך כסף מכיוון שהוא מצמצם את שיחות הסיוע היקרות. זה יתריע לצוות תמיכת ה-IT שלך על משברים פוטנציאליים כדי שניתן יהיה לתקן אותם לפני שהם פוגעים בעסק, או בשימוש בבית, תוכנת הניטור RMM תמנע כשל במערכת ותפחית את מספר צוות התמיכה ה-IT שאתה צריך – במיוחד אם יש לך פעילות תמיכה שמרובת אתרים.

MSPs לא יכולים לפעול ללא טכנולוגיית RMM. RMM טוב יפחית את התקורות שלך ויאפשר לך לגדול בעוד עסקים על ידי הצעת שירות אמין יותר במחיר נמוך יותר.

מהם היתרונות של RMM טוב

מהם היתרונות של RMM טוב

פתרון RMM מקיף נותן לך:

  • ניהול של אוטומציה של IT וסקריפטים
  • פונקציות ניהול עדכוני אבטחה Patch management
  • ניטור והתראה מרחוק בזמן אמת: פתרונות RMM יכולים לנטר את התקינות והביצועים של מערכות בודדות ורשתות שלמות 24/7. מקצועני IT יכולים לקבל התראה על בעיות פוטנציאליות לפני שהן הופכות לבעיות מפריעות, ליצור זרימות עבודה אוטומטיות כדי להתמודד עם התראות אלו, ולהפיק דוחות המספקים נראות ברורה לפעילות הרשת, מלאי הנכסים, תאימות והערך הישיר של תמיכת IT.
  • תחזוקה ותיקון מרחוק מאחורי הקלעים : בעזרת תוכנת RMM, טכנאים יכולים לפרוס תוכנה, לנהל עדכונים , להפעיל סקריפטים ולהתחבר מרחוק למכונות כדי לפתור בעיות ולתקן בעיות מבלי להפריע למשתמש הקצה.
  • יכולות של אוטומציה לניהול משימות IT שגרתיות: תוכנת RMM פותחת את היכולת לייעל זרימות עבודה ולהפוך מגוון רחב של משימות IT נפוצות לאוטומטיות, מהתקנת תיקונים להפעלת סקריפטים ועד ליצירה ותגובה לכרטיסים עם מדיניות ופעולות שנקבעו מראש.

אוטומציה של IT וסקריפטים

אוטומציה מטפלת במשימות תחזוקה שוטפות רבות, ומשחררת תמיכת IT לעבודות מורכבות יותר.

משימות אוטומטיות צריכות לכלול:

  • נקודות שחזור מערכת
  • מחיקת קבצי זמני
  • מחיקת היסטוריית אינטרנט
  • אתחול מחשבים ושרתים לפי סקריפט קבוע של מועדים וזמנים
  • כיבוי מחשבים ושרתים
  • איחוי (כל הדיסקים)
  • הפעל Checkdisk (כל הדיסקים)
  • הפעל סקריפטים שונים שאתם כתבתם להפצה

מודול ביצוע סקריפט חשוב מכיוון שהוא הופך את האוטומציה לגמישה מאוד. RMM יכול לתמוך בסקריפטים שנכתבו בפורמטים רבים, כולל קבצי MSI, Bash, קבצי CMD וסקריפטים של PowerShell. שירות הכולל ספריית סקריפטים כתובים מראש הוא גם סימן ל-RMM עם יכולות טובות. חלק מבתי התוכנה מעודדים את קהילות המשתמשים שלהם לשתף סקריפטים.

תכונות האוטומציה של תוכנת ניטור RMM טובה יצמצמו את צרכי הצוות שלך. החיסכון בעלויות שמציע RMM הם המפתח ליתרון תוכנת התמיכה של MSP.

היתרונות של תוכנת RMM

בתנאים ובניהול הנכונים, תוכנת RMM יכולה לעזור לספקי IT לשנות לחלוטין את הפעילות שלהם, להפוך אותם ליעילה יותר, יעילה יותר, ובמקרה של MSPs – רווחיות יותר. הנה כמה מהיתרונות של שימוש בתוכנת RMM שספקי IT מעריכים יותר מכל:

  • נראות ושליטה מלאה ממיקום מרכזי: זה מאפשר אפילו ל-MSP או מחלקות IT קטנות לתמוך, לאבטח ולנהל מספר רב של מערכות, לא משנה היכן הן ממוקמות.
  • ניהול IT מקיף באמצעות חלונית זכוכית אחת: הודות לאינטגרציות עם אבטחת נקודות קצה, גיבוי, PSA ותוכנות אחרות, לוחות מחוונים של RMM יכולים לשמש כפאנל בקרה מרכזי, ולצמצם באופן דרמטי את מספר המסכים של טכנאים ומנהלים לעבור חזרה והלאה בין במשך היום.
  • אוטומציה הופכת את התמיכה לניתנת להרחבה: ייעול ואוטומציה של זרימות עבודה משחררות את הטכנאים ממשימות ידניות שגוזלות זמן ומעצימה אותם לתמוך ביותר משתמשים ונקודות קצה.
  • תמיכה יזומה ולא תגובתית: תוכנת RMM מאפשרת לספקי שירות להימלט ממעגל ההפרעה של כיבוי שריפות כל הזמן, ובמקום זאת עוזרת להם להקדים בעיות פוטנציאליות ולהימנע כליל מזמן השבתה והפרעות (גלה כיצד ה-RMM הנכון יכול לעזור לך לעבור ממתן תמיכה בשבירה/תיקון ליצירת הכנסה חוזרת עם שירותים מנוהלים).

 

הערכת תוכנת RMM בשנת 2024: קריטריונים מרכזיים

כמו בכל תוכנה, הערכת אפשרויות RMM תלויה מאוד בצרכים ובסדרי עדיפויות ספציפיים. רוב ה-RMMs מציעים רבות מאותן תכונות ליבה, אך אמינות וביצועים יכולים להשתנות. בעוד כלי אחד עשוי להצטיין בתחומים מסוימים, הוא עשוי לפגר באחרים. זו אחת הסיבות שבגללן כל כך חשוב לנצל את היתרונות של נסיונות חינם כדי לראות בעצמכם אם החליפות החזקות של RMM תואמות את הצרכים המובילים שלכם.

בנוסף לתכונות המוצר, משתמשי RMM מביאים בחשבון גם דברים מכריעים כמו קלות שימוש, יציבות המוצר ותמיכת לקוחות.

 

תכונת נדרשות מתוכנת RMM מעולה

  • ניטור והתראה: בנוסף לתחנות עבודה ושרתים, RMM טוב אמור להיות מסוגל לנטר התקני SNMP כגון נתבים, מתגים, חומות אש, מדפסות ועוד. ניטור ענן, כולל שרתי יישומים ואתרי אינטרנט היא עוד יכולת לחפש, וכל נתוני הניטור צריכים להיות מועברים קרוב למיידי בזמן אמת. התראה צריכה להיות קלה להגדרה ולהתאמה אישית, עם אפשרויות לקבל התראות באמצעות SMS או דואר אלקטרוני ו/או לגרום להם ליצור כרטיסים במערכת הכרטוס שלך.
  • גישה מרחוק: מהירות ואמינות הם שני הגורמים הגדולים כאן. RMMs רבים מספקים גישה מרחוק באמצעות אינטגרציה עם תוכנות צד שלישי כגון TeamViewer או Splashtop, והביצועים יכולים להשתנות. אפשרויות אחרות כוללות ConnectWise Control (לשעבר ScreenConnect) ויצירת חיבורים דרך RDP המותאם לענן.
  • ניהול תיקונים: RMM אמור להיות מסוגל לעזור לאוטומטי של תיקון עבור Windows כמו גם ליישומי צד שלישי, ולאפשר לטכנאים ומנהלי מערכת לתזמן עדכונים בקלות בשעות לא כדי למנוע הפרעה למשתמשי הקצה.
  • דיווח: צריך להיות מגוון רחב של דוחות מהימנים שתוכל להפיק בקלות, החל מתאימות טלאים מפורטות ודוחות מלאי נכסים ועד לסקירות כלליות של ביצועי רשת וסיכומי מנהלים ברמה גבוהה.
  • סקריפטים: היכולת להפעיל ולתזמן סקריפטים (עם ההרשאות המתאימות) היא קריטית לפתיחת הזדמנויות אוטומציה ולהגברת היעילות.
  • אינטגרציות: בנוסף למוצרי גיבוי, גישה מרחוק ואבטחת נקודות קצה, RMMs צפויים להשתלב עם כלים כמו פתרונות Professional Services Automation (PSA), תוכנות תיעוד ועוד.

קריטריונים מרכזיים אחרים

  • קלות ההגדרה: זה יכול להשתנות באופן משמעותי, כאשר חלק מה-RMMs דורשות הדרכות ותשלומים רבים ליישום. למעשה, ישנה מערכת אקולוגית שלמה של יועצי יישום שצמחה סביב אפשרויות RMM מדור קודם. לעומת זאת, RMMs אחרים מתוכננים להיות אינטואיטיביים ולצמצם באופן דרסטי את זמן העלייה והעלויות.
  • קלות ניהול שוטף: העלות האמיתית של כל תוכנה אינה מוגבלת לדמי הרישוי – אתה גם צריך לקחת בחשבון את הזמן, המאמץ ורמת המומחיות הדרושים כדי לנהל אותה.
  • יציבות ואמינות: כאשר RMMs משמשים כפורטל ניהול מרכזי, כל זמן השבתה יכול להפריע מאוד ולהזיק.
  • תמיכת לקוחות: עד כמה חשוב לך שתהיה לך גישה לתמיכה מגיבה ובעלת ידע?

 

לייעוץ / רכישה / והטמעה אצלכם בחברה כולל שרות ותמיכה צרו קשר בטלפון 077-4000179

4.8/5 - (41 votes)
דילוג לתוכן