טלפון 077-4000179, רחוב פריימן 5, ראשון לציון, שעות עבודה ראשון-חמישי 09:00-18:00 

הגנת דואר עם Perception Point

הגנת דואר עם Perception Point

היכרות עם Perception Point ושירות הגנת הדואר שלה

Perception Point היא ספקית מובילה של הגנת איומים מתקדמת בערוצים דיגיטליים. המשימה שלהם היא להבטיח הגנה הוליסטית לכל הלקוחות שלהם על ידי הוספת אבטחת דפדפן מתקדמת לשירותיהם . Perception Point מציעה מגוון שירותים להגנה על עסקים מפני איומי סייבר, כולל שירות הגנת הדואר שלהם. שירות זה נועד לבודד, לזהות ולתקן את כל האיומים על פני וקטורי ההתקפה העיקריים של העסק, ולהבטיח שתקשורת הדוא"ל שלהם תישאר מאובטחת ומוגנת .

הגנת דואר חיונית לעסקים שכן דואר אלקטרוני הוא אחד מהערוצים הנפוצים ביותר עבור התקפות סייבר. ישנם סוגים שונים של אבטחת דוא"ל, כולל מסנני דואר זבל, אנטי-פישינג, הצפנת נתונים, ארגז חול, שערי דוא"ל מאובטחים והגנה על נתוני דוא"ל . שירות הגנת הדואר של Perception Point פועל על ידי ניתוח כל המיילים הנכנסים והיוצאים, סריקת תוכן זדוני וחסימת כל איומים לפני שהם מגיעים לנמען המיועד. זה מבטיח שעסקים יכולים להמשיך לתקשר באמצעות דואר אלקטרוני ללא סיכון של התקפות סייבר .

לסיכום, שירות הגנת הדואר של Perception Point הוא מרכיב מכריע בשירותי הגנת האיומים המתקדמים שלהם. על ידי שילוב שירות זה בהיצע שלהם, Perception Point מספקת לעסקים פתרון מקיף להגנה מפני איומי סייבר. בשיתוף עם ספקים מובילים אחרים, Perception Point ממשיכה לחדש ולפתח את השירותים שלהם כדי להישאר לפני האיומים האחרונים ולהבטיח את אבטחת הלקוחות שלהם .

איתור ומניעה של איומים

Perception Point מציעה טכנולוגיית זיהוי איומים מתקדמת כדי לעזור לעסקים לבודד, לזהות ולתקן את כל האיומים על פני וקטורי ההתקפה העיקריים שלהם . הפלטפורמה הרב-שכבתית שלהם מספקת זיהוי ומניעת איומי סייבר חסרי תקדים של סוגים שונים של התקפות, כולל APTs, פישינג, תוכנות זדוניות, ספאם, BEC ו-ATO התקפות . זה הופך אותו לפתרון אידיאלי עבור עסקים המעוניינים לשפר את עמדת אבטחת הסייבר שלהם ולהגן מפני מגוון רחב של איומים.

יכולות מניעת תוכנות זדוניות בזמן אמת של Perception Point ראויות לציון במיוחד. הפלטפורמה שלהם משתמשת באבטחה מונעת בינה מלאכותית כדי לזהות ולמנוע תוכנות זדוניות בזמן אמת, מה שמבטיח שעסקים מוגנים אפילו מפני ההתקפות המתוחכמות ביותר . בנוסף, Perception Point מציעה הגנה מפני התקפות דיוג וחניתות, שהן בין האיומים הנפוצים והמסוכנים ביותר העומדים בפני עסקים כיום. פתרון הגנת האימייל שלהם כולל מנגנון למניעת איומים כגון דיוג, תוכנות זדוניות, N-Days והתקפות התחזות Zero-Day .

כאשר איומי הסייבר הופכים מתוחכמים ותכופים יותר, עסקים צריכים לנקוט בגישה פרואקטיבית לאבטחת סייבר. השותפות של Perception Point עם Zendesk, שהוכרזה במרץ 2023, מאפשרת ללקוחות להגן על Zendesk יחד עם האימייל, דפדפני האינטרנט ואפליקציות שיתוף פעולה ענן אחרות מפלטפורמה אחת . זה מקל על עסקים לנהל את אבטחת הסייבר שלהם ולהבטיח שכל הערוצים הדיגיטליים שלהם מוגנים מפני איומים. בסך הכל, יכולות הזיהוי והמניעה המתקדמות של Perception Point הופכות אותה לפתרון בעל ערך עבור עסקים המעוניינים לשפר את עמדת אבטחת הסייבר שלהם ולהגן מפני מגוון רחב של איומי סייבר .

ניהול ממשק הגנת דואר של Perception Point

ניהול ממשק הגנת דואר של Perception Point

תכונות אבטחת דואר אלקטרוני

אבטחת דואר אלקטרוני היא היבט מכריע בהגנה על מידע רגיש והבטחת בטיחות התקשורת. אחת התכונות המרכזיות של אבטחת דוא"ל היא הצפנת דוא"ל, שהיא תהליך של המרת דוא"ל טקסט רגיל לטקסט מוצפן מקושקש, מה שהופך אותו לבלתי קריא לאנשים לא מורשים . Office 365 Message Encryption מספק הצפנת דוא"ל עשירה ויכולות הגנה על זכויות, ומוסיפה שכבת אבטחה נוספת לתקשורת הדוא"ל . בעזרת שימוש בהצפנה, עסקים יכולים להגן על הנתונים הסודיים שלהם ולהבטיח שרק לנמענים מורשים תהיה גישה אליהם.

מניעת אובדן נתונים היא תכונת אבטחת דוא"ל חשובה נוספת שעוזרת למנוע אובדן של מידע רגיש. Perception Point, ספקית מובילה של הגנת איומים מתקדמת, מציעה בקרות למניעת אובדן נתונים המזהות ומונעות שידור לא מורשה של נתונים רגישים באמצעות דואר אלקטרוני . דפדפן Perception Point Advanced מספק יכולות מובנות למניעת אובדן נתונים, המציע זיהוי איומים עמוק ומוקדם יותר . עם הגנה מתמשכת על נתונים ויעדים של כמעט אפס נקודות שחזור, עסקים יכולים למנוע אובדן נתונים קריטי ולמזער את זמן ההשבתה .

אחסון דוא"ל בארכיון הוא תכונת אבטחת דוא"ל חיונית נוספת המאפשרת לעסקים לאחסן ולאחזר מיילים למטרות תאימות ורגולטוריות. פתרון אבטחת הדוא"ל המתקדם של Perception Point מציע יכולות ארכיון דוא"ל מאובטח, המאפשר לעסקים לשמור תיעוד של כל תקשורת הדוא"ל לעיון עתידי . עם ארכיון דואר אלקטרוני, עסקים יכולים להבטיח שהם עומדים בתקנות התעשייה ובדרישות החוק. יתר על כן, פתרון אבטחת הדוא"ל של Perception Point מציע מנגנוני אבטחה מרובים כגון אנטי-פישינג, ארגז חול ושער דוא"ל מאובטח, המספקים הגנה מקיפה על אבטחת דוא"ל .

הגנה מבוססת ענן

Perception Point מציעה הגנה מבוססת ענן לאבטחת דואר אלקטרוני, דפדפן אינטרנט ויישומי ענן באמצעות מערכת ה-AI שלהם . אחד היתרונות העיקריים של הגנה מבוססת ענן הוא בכך שהיא מאפשרת לבצע עדכונים ושיפורים מתמידים במערכת, תוך עמידה במגמות האחרונות וטכניקות ניצול מתקדמות בהן משתמשים פושעי סייבר . בנוסף, הגנה מבוססת ענן מספקת מדרגיות וגמישות, ומאפשרת הרחבה או הפחתה קלה של שירותים בהתבסס על צרכי הארגון . סוג זה של הגנה גם מפחית את תקורה של IT, מכיוון שהוא מבטל את הצורך של ארגון לתחזק ולעדכן את תשתית האבטחה שלו .

ההגנה מבוססת הענן של Perception Point תוכננה במיוחד כדי להגן על שירותים ארגוניים כגון דואר אלקטרוני, שירותי אחסון נתונים ותוכנות העברת הודעות . המערכת מבודדת, מזהה ומתקנת את כל האיומים על פני וקטורי ההתקפה העיקריים של הארגון . עם שקיפות מלאה ויכולות הגנה מתקדמות, תוכנית Perception Point מספקת פתרון מקיף להגנה על מערכת הדואר האלקטרוני של ארגון . האינטגרציה של המערכת עם SentinelOne מציעה למשתמשים את היכולת הייחודית לפשט ולאחד את ההגנה על פני וקטורי ההתקפה הללו .

ההגנה מבוססת הענן של Perception Point מציעה הגנה מלאה מפני כל האיומים, כולל BEC, ספאם, פישינג ו-ATO . המערכת משלבת תגובה לאירועים מונעת בינה מלאכותית עם תגובה לאירועים המונעת על ידי אדם, ויוצרת הגנה רבת עוצמה מפני איומי סייבר . החברה נמצאת במשימה להגן על כל הארגונים על ידי זיהוי ויירט כל איום סייבר המועבר באמצעות תוכן כגון טקסט . לסיכום, ההגנה מבוססת הענן של Perception Point מציעה פתרון מקיף להגנה על מערכת הדואר האלקטרוני של הארגון, הפחתת תקורה של IT ומתן מדרגיות וגמישות.

ממשק ידידותי למשתמש

פתרון הגנת הדואר של Perception Point מציע ממשק ידידותי למשתמש, המקל על ארגונים להגן על עצמם מכל סוגי האיומים על פני וקטורי ההתקפה העיקריים שלהם . אחד המאפיינים המרכזיים של הממשק של Perception Point הוא לוח המחוונים הקל לשימוש שלו, המספק סקירה ברורה של מצב האבטחה של הארגון וכל איומים פוטנציאליים. זה מאפשר למשתמשים לזהות ולטפל במהירות בכל בעיה שעלולה להתעורר . לוח המחוונים תוכנן להיות אינטואיטיבי וידידותי למשתמש, מה שהופך אותו לנגיש למשתמשים בכל רמות המומחיות הטכנית.

היבט חשוב נוסף בפתרון הגנת הדואר של Perception Point הוא ההגדרות הניתנות להתאמה אישית. משתמשים יכולים להתאים את המערכת כך שתענה על הצרכים הספציפיים שלהם, תוך התאמת הגדרות כמו רגישות לזיהוי איומים ופעולות תגובה אוטומטיות . זה מאפשר לארגונים לכוונן את פרוטוקולי האבטחה שלהם כך שיתאימו בצורה הטובה ביותר לדרישות הייחודיות שלהם. בנוסף, תכונת התגובה האוטומטית לאיומים של Perception Point מבטיחה שהאיומים יטופלו בזמן וביעילות, ללא צורך בהתערבות ידנית . זה חוסך זמן ומשאבים ובמקביל מספק שקט נפשי שהארגון מוגן מפני איומים פוטנציאליים.

המחויבות של Perception Point להישאר מעודכנים במגמות ובאיומים האחרונים בנוף אבטחת הסייבר באה לידי ביטוי בממשק שלהם. המערכת מספקת למשתמשים גישה למידע על איומים חדשים ומתהווים, כמו גם טכניקות ושיטות ניצול מתקדמות המשמשות לחדירת ארגונים מודרניים . זה מבטיח שהמשתמשים תמיד מודעים לאיומים האחרונים ומצוידים בידע הדרוש כדי להגן על הארגון שלהם. עם הממשק הידידותי למשתמש, ההגדרות הניתנות להתאמה אישית והתגובה האוטומטית לאיומים, פתרון הגנת הדואר של Perception Point הוא אפשרות אמינה ויעילה עבור ארגונים המעוניינים לשפר את אמצעי אבטחת הסייבר שלהם .

אינטגרציה עם מערכות קיימות

הגנת הדואר של Perception Point מציעה אינטגרציה חלקה עם מערכות קיימות, מה שהופך אותה לבחירה מצוינת עבור ארגונים המעוניינים לשפר את אבטחת הדוא"ל שלהם. התוכנה נועדה להיות תואמת לפלטפורמות דוא"ל שונות, ולאפשר לה להשתלב בקלות בתשתית הדוא"ל הקיימת של הארגון . בנוסף, תקופת הניסיון החינמית של Perception Point מאפשרת לארגונים לבדוק את תאימות התוכנה למערכות הדוא"ל הקיימות שלהם, מה שמבטיח מעבר חלק למערכת החדשה . תאימות זו מבטיחה שארגונים יכולים לשמור על זרימות העבודה הנוכחיות של הדוא"ל תוך שיפור אבטחת הדוא"ל שלהם.

הגנת הדואר של Perception Point מציעה גם אינטגרציה חלקה עם מערכות אבטחה אחרות, המאפשרת לארגונים ליצור אקו-סיסטם אבטחה מקיף. שילוב זה מבטיח שכל מערכות האבטחה פועלות יחד בצורה חלקה, ומספקות פתרון אבטחה חזק ואמין יותר. יתרה מכך, אפשרויות האינטגרציה של ה-API של Perception Point מאפשרות לארגונים למנוע שידור של קבצים זדוניים, כתובות URL והתקפות הנדסיות חברתיות, מה שמגביר עוד יותר את אבטחת הנתונים שלהם . הגמישות ואפשרויות האינטגרציה הללו הופכות את הגנת הדואר של Perception Point לבחירה אידיאלית עבור ארגונים המעוניינים לשפר את עמדת האבטחה הכוללת שלהם.

הגנת הדואר של Perception Point לא רק תואמת למערכות מייל אלא גם למערכות אחרות כמו גיבוי בענן ומערכות הגנת סייבר. לדוגמה, Acronis מספקת גישה ייחודית על ידי שילוב של גיבוי בענן עם תכונות הגנת סייבר, כגון אנטי-תוכנות זדוניות ואנטי-וירוס, שעוזרות לשמור על אבטחת הנתונים. האינטגרציה החלקה של Perception Point עם Acronis, מינוף API רב עוצמה לניהול RESTful, או מאפשרת אינטגרציה עם Acronis, מספקת לארגונים פתרון אבטחה מקיף. אפשרויות תאימות ואינטגרציה אלו הופכות את הגנת הדואר של Perception Point לתוספת רב-תכליתית ובעלת ערך לתשתית האבטחה של הארגון.

תמיכת לקוחות ושירות

שירות הגנת הדואר של Perception Point לא רק מספק טכנולוגיה מתקדמת להגנה מפני התקפות מבוססות תוכן בכל ערוצי השיתוף, אלא גם מציע תמיכת לקוחות ייעודית כדי להבטיח חוויה חלקה ללקוחותיה . לחברה צוות מומחים זמין 24/7 לסייע ללקוחות בכל פניה או בעיה שעלולה להתעורר. רמה זו של תמיכת לקוחות היא חיונית לעסקים המסתמכים על תקשורת דואר אלקטרוני כאמצעי עיקרי לניהול הפעילות שלהם.

בנוסף למתן תמיכת לקוחות ייעודית, Perception Point מציעה גם הדרכה וסיוע בכניסה ללקוחותיה. זה מבטיח שעסקים יכולים לשלב במהירות וביעילות את שירות הגנת הדואר בזרימות העבודה הקיימות שלהם. החברה מבינה שכל לקוח הוא ייחודי ומספקת הכשרה מותאמת אישית על מנת להבטיח שלקוחות יוכלו למקסם את היתרונות של השירות .

המחויבות של Perception Point לתמיכת לקוחות ולשירות ניכרת בשותפויות שלה עם חברות מובילות כמו Cloudinary ו-Zendesk. שירות התגובה לאירועים מנוהל במלואו של החברה כלול ללא עלות נוספת ללקוחות Cloudinary, ומספק להם תמיכה 24/7 במקרה של פרצת אבטחה . באופן דומה, לקוחות Perception Point יכולים כעת להגן על Zendesk יחד עם האימייל, דפדפני האינטרנט ואפליקציות שיתוף פעולה ענן אחרות מפלטפורמה אחת . ההתמקדות של החברה בתמיכת לקוחות ובשירות, בשילוב עם הטכנולוגיה המתקדמת שלה, הופכת אותה לבחירה מצוינת עבור עסקים המעוניינים לאבטח את תקשורת הדוא"ל שלהם ולהגן מפני התקפות מבוססות תוכן .

ציות ותקנות

פתרון הגנת הדואר של Perception Point נועד לעמוד בתקנות התעשייה, ומבטיח שעסקים מוגנים מפני איומים תוך עמידה בתקני ציות. הפלטפורמה מציעה הגנה מתקדמת על איומים על פני ערוצים דיגיטליים, כולל דואר אלקטרוני, כדי לבודד, לזהות ולתקן את כל האיומים על פני וקטורי ההתקפה העיקריים של החברה . על ידי ציות לתקנות התעשייה, Perception Point עוזרת לעסקים לשמור על המוניטין שלהם ולהימנע מקנסות יקרים הקשורים לאי ציות.

בנוסף לתקנות התעשייה, פתרון הגנת הדואר של Perception Point תואם גם לתקנת הגנת המידע הכללית ולחוק הפרטיות לצרכן בקליפורניה . תקנות אלו מחייבות עסקים להגן על הנתונים האישיים של הלקוחות והעובדים שלהם, והגדרות המדיניות הניתנות להתאמה אישית של Perception Point מאפשרות לעסקים להתאים את ההגנה שלהם כדי לעמוד בדרישות אלו . על ידי עמידה בתקנות אלו, פתרון הגנת הדואר של Perception Point מבטיח שעסקים יכולים לפעול בביטחון ולהימנע מכל השלכה משפטית.

פתרון הגנת הדואר של Perception Point מציע הגדרות מדיניות הניתנות להתאמה אישית המאפשרות לעסקים להתאים את ההגנה שלהם לצרכים הספציפיים שלהם. רמה זו של התאמה אישית מבטיחה שעסקים יכולים להגן על עצמם מפני מגוון איומים, כולל התחזות, תוכנות זדוניות ותוכנות כופר. הגדרות המדיניות של הפלטפורמה גם מאפשרות לעסקים להגדיר כללים עבור קבצים מצורפים לדוא"ל, מה שמבטיח שרק אנשים מורשים יכולים לגשת לנתונים רגישים . על ידי מתן רמה זו של התאמה אישית, פתרון הגנת הדואר של Perception Point מעניק לעסקים את הגמישות להגן על עצמם באופן שיענה על הצרכים הייחודיים שלהם.

תמחור ותוכניות

Perception Point מציעה תוכניות תמחור גמישות כדי לענות על הצרכים של עסקים בכל הגדלים. תוכניות התמחור נועדו לספק הגנה מקיפה בדוא"ל מפני כל סוגי האיומים, כולל BEC, ספאם, פישינג ו-ATO . התוכניות ניתנות להתאמה אישית, מה שמאפשר לעסקים לבחור את התכונות המתאימות ביותר לצרכים ולתקציב שלהם. גישה זו מבטיחה שעסקים משלמים רק עבור התכונות שהם צריכים, מה שהופך אותה לפתרון חסכוני להגנה על דואר אלקטרוני.

בנוסף לתוכניות תמחור גמישות, Perception Point מציעה חבילות הניתנות להתאמה אישית המאפשרות לעסקים להתאים את הגנת האימייל שלהם לצרכים הספציפיים שלהם. גישה זו מבטיחה שעסקים לא משלמים על תכונות שהם לא צריכים. חבילות הניתנות להתאמה אישית גם מאפשרות לעסקים להרחיב את הגנת הדוא"ל שלהם כאשר הצרכים שלהם משתנים עם הזמן. תכונה זו שימושית במיוחד עבור עסקים צומחים שצריכים להסתגל לאיומי אבטחה משתנים .

Perception Point מציעה גם אפשרות ניסיון בחינם לעסקים כדי לבדוק את שירות הגנת הדוא"ל לפני שהם מתחייבים לתוכנית. תקופת הניסיון בחינם זמינה למשך 90 יום ואינה דורשת התחייבות או עלות . תכונה זו מאפשרת לעסקים לקבוע אם שירות הגנת הדואר האלקטרוני של Perception Point מתאים לצרכיהם לפני התחייבות פיננסית.

מסקנה ומחשבות אחרונות

לסיכום, Perception Point Mail Protection מציעה פתרון מקיף לארגונים המעוניינים להגן על עצמם מפני איומים מבוססי דואר אלקטרוני. עם תכונות כגון בידוד, זיהוי ותיקון של כל האיומים על פני וקטורי ההתקפה הראשיים, Perception Point מספקת הגנה חזקה מפני התקפות . על ידי שימוש בטכנולוגיות מתקדמות כגון AI ולמידת מכונה, Perception Point מסוגלת לזהות ולעצור איומים לפני שהם יכולים לגרום נזק.

היתרונות של שימוש בנקודת תפיסה ברורים. ארגונים יכולים להיות בטוחים שמערכות הדוא"ל שלהם מוגנות מפני מגוון רחב של איומים, כולל התקפות דיוג, תוכנות זדוניות ותוכנות כופר. זה לא רק עוזר למנוע פרצות מידע והפסדים כספיים אלא גם מבטיח המשכיות עסקית . בנוסף, הממשק הידידותי למשתמש של Perception Point והמדיניות הניתנת להתאמה אישית מקלים על ארגונים להתאים את ההגנה שלהם לצרכים הספציפיים שלהם .

במבט לעתיד, Perception Point מחויבת להישאר בקדמת העקומה בכל הנוגע לאבטחת דוא"ל. עם עדכונים ושיפורים מתמשכים לטכנולוגיה שלהם, משתמשים יכולים לצפות להגנה מתמשכת מפני איומים מתעוררים. ככל שנוף האיומים ממשיך להתפתח, Perception Point תמשיך להסתגל ולספק פתרונות חדישים כדי לשמור על בטיחות הלקוחות שלהם . בסך הכל, Perception Point Mail Protection הוא כלי רב ערך עבור כל ארגון המבקש להגן על מערכות הדוא"ל שלו ולשמור על האבטחה והפרטיות של הנתונים שלו.

5/5 - (27 votes)
דילוג לתוכן