מבצע קווי תקשורת לעסקים בהנחות של עד 30%

חברתנו עוסקת משנת 2003 במיקור חוץ של פתרונות מחשוב. ניהול רשת, אבטחה, פתרונות ענן ומוקד תמיכה Help Desk. כחברת מחשוב מובילה עם כ-18 שנות ניסיון ומאות לקוחות ממליצים אנחנו שמחים לאפשר לכל לקוח שלנו ליהנות משירותי מחשוב ברמה המקצועית הגבוה ביותר.

קו מטרו לעסקים

כיום הקמת תשתיות בעסק זה משהו שחובה לחקור לעומק לפני שבחורים את הספק והשירות המתאים לכל עסק. ישנם עסקים המעדיפים תקשורת של קו ביתי וזה מספיק להם על מנת להתנהל בצורה מיטבית. אך מה קורה כאשר העסק מתחיל לגדול ולהתרחב – איך תוכלו לחסוך בהוצאות לצד מיטוב קו האינטרנט בעסק שלכם. כל זאת ועוד תוכלו לקרוא בכתבה הבאה.

מהו קו מטרו לעסקים

קו אינטרנט המתאים לעסקים בגודל בינוני עד גדול. התשתיות בקו זה מסופקות על ידי תשתית סיבים ארצית. האחריות על תשתית מטרו הינן ספקיות האינטרנט הגדולות ביותר בארץ ולכן ניתן להיות סמוכים שכל נפילה או בעיה בקו זה יהיה מטופל בהקדם האפשרי ובמקצועיות מירבית.

קו מטרו לעסקים יכול להשתלב יחד עם רשתות שונות כגון רשת IPVPN בלי בעיה טכנית כלל. דבר זה יכול לעזור לעסקים גדולים המכילים בתוכם סניפים בגודל קטן או סניפים שנמצאים רחוק יחסית מהסניף הראשי והגדול של העסק.

 

קווי בזק לעסקים במבצע

קווי בזק לעסקים במבצע

מה יאפשרו לכם שירותי קו מטרו לעסקים

קו מטרו לעסקים אינו כמו כל חיבור אינטרנט רגיל אלא מאפשר שלל פעולות שעם חיבור רגיל לא היו מתאפשרות:

חיבור בין סניפים

הרשת של קו מטרו לעסקים מושתת על גבי תשתית איכותית של סיבים אופטיים שנוצרה בסטנדרט גבוה מאוד. רשת זו בנויה על שלל מערכות תקשורת מהמתקדמות והמובילות בארץ ובעולם.

אבטחה מירבית

שימוש בקו תקשורת מטרו לעסקים מבטיח לעסק שלכם הגנה מירבית וזאת על ידי ציוד שמאפשר לקו המטרו יכולת הצפנה אשר יכולה גם להתאים עצמה לעסק שלכם. יחד עם זאת, קיימת התאמה גם לתקציב ודרישות האבטחה.

רציפות

הרשת של קו מטרו לעסקים הינה קו תקשורת סימטרי שנותן לה את האפשרות של זמינות בכ-99.9% מהזמן. בנוסף לכך, הרשת מאפשרת גיבוי תוך 50 מילישניות.

שירותי תמיכה לעסק שלכם

כמו שאתם מזמינים שירות בזק סיבים אופטיים או תשתית אינטרנט בזק, גם כאשר תזמינו את השירות של קו מטרו לעסקים, יהיו זמינים בעבורכם אנשי מקצוע בתחום המכילים בתוכה גם אנשי בקרת איכות על מנת שתוכלו לקבל שירות מקצועי מאנשי מקצוע מיומנים בלבד.

יתרונות קו מטרו לעסקים

על מנת שתוכלו לבחור נכום בעבור העסק שלכם, ישנה חובה להכיר את שלל היתרונות שנותן לכם קו תקשורת מטרו לעסקים:

רוחב הפס

רוחב הפס שמקנה לכם קו תקשורת מטרו לעסקים מגיע עד כ- Gbps10. הנתב בשירות זה כלול במחיר ומאפשר שלל סוגים של קצבים מהירים לעבודה יעילה ואיכותית.

זמינות

קו תקשורת תמסורת או לחילופים קו מטרו לעסקים יאפשר לכם תכנון מיטבי של הרשת בעסק שלכם תוך יעילות האינטרנט המתאימה לכם כמו כפפה.

שרידות

השירות של קו מטרו לעסקים עוצבה עם היצרנים הגדולים ביותר בשוק התקשורת העולמי מה שמאפשרת שרידות לזמן ארוך מאוד של המערכות.

מספר רשתות מקבילות

השירות של קו מטרו לעסקים מקנה 3 רשתות הפועלות בצורה מקבילה. קיימים מספר שירותי גיבוי שעובדים על רשתות שונות. שירות זה ניתן לצרכן כאשר מפעילים 2 קווי תמסורת וכמובן שאיתן מגיעות גם ניהול ותמיכה טכנית מלאה. דבר זה מאפשר לעסק זמינות ב- 99.999% מהמקרים וכך לא פוגעת בפעילות היומית של העבודה.

תמיכה מרבית לעסק

קו מטרו לעסקים או קו תקשורת תמסורת מותאמים לשלל מערכות שונות. בנוסף, קיימת גם התאמה ליישומים אשר תלויים בתזמון, אחסון מידע ועיבוד. השירות מאפשר גיבוי מרחוק בזמן אמת.

שיהוי נמוך

שירות של רוחב פס גבוה בשיהוי נמוך מובטח ללקוח העסקי בשלל קצבים – א- סימטרי וסימטרי.

מגוון חיבורים עסקיים

אם גם לעסק שלכם ישנו צורך ספציפי שטרם ראיתם במקומות אחרים בכל הנוגע לשימוש בשירותי האינטרנט, קו מטרו לעסקים יכול לתת לכם את המענה. קו המטרו יכול לדאוג לעסק שלכם עם דברים כמו: חיבורי P2P, IPVPN, SIP,PRI  ועוד.

מה האופציות הקיימות לעסקים בשוק כיום

בנוסף לאופציות הנפוצות בשוק הישראלי שהן: קו מטרו לעסקים, SDH ו-IPVPN שבנויות על טכנולוגיית הענן וחוסכות לנו בכפילות של הרשת בעסק ישנן אופציות נוספות:

פס רחב

חיבור המתאים בעיקר לעסקים בגודל קטן – מדובר בעלות של כ- 70 ₪ בחודש ובמהירות של עד 100 מגה.

רמת אמינות של חיבור זה לא גבוהה לצד גם האבטחה שאינה מרבית. כיום ישנן שלל חבילות אצל הספקים השונים שנותנים חבילות אינטרנט בעלות קצת יותר גבוהה אך גם יותר מהירה ובטיחותית.

חיבור ישיר

חיבור ישיר על ידי שימוש בסיבים, מאפשר ללקוח עד כ- 1 גיגה בעלות שבין 100 -140 ₪ בתוך עלות זאת מקבלים גם תשתית וגם ספק.

פס רחב – סלולר

שימוש באינטרנט סלולרי הוא לא דבר שעסקים מרבים לעשות כיום. האמינות של חברות הסלולר לא מקנות לעסקים את הביטחון להסתמך עליהן מבחינה כלכלית. החיבור הסלולרי כיום בעסקים הינו רק לסמארטפונים או לחילופין לצורך הפרטי של בעל העסק. השימוש הנפוץ ביותר בקו האינטרנט הסלולרי הינו לרוב כגיבוי לקו המרכזי בעסק.

מה ההבדל בין קו מטרו לקו SDH

בחירת תשתיות לעסק היא דבר ריסקי כיוון שניתן להבין שבמידה והן יפלו אז יהיה בעסק שלכם זמן מבוזבז ואיך אומרים – זמן שווה כסף (בייחוד בעסקים).

יתרונות בקו SDH

קו תקשורת SDH מאפשר ללקוח קו תמסורת שהינו פרטי לחלוטין שמקושר בקישור אופטי ומכיל רוחב פס של שני מגה עד 4 גיגה. שירות של קו SDH הינו ישן יותר אך היתרון בכך שהוא מוכר יותר לשוק וכיוצא מזה גם אמין יותר.

חסרונות בקו SDH

החסרונות בהקמת קו SDH לעסקים הינם חוסר גמישות טכנולוגית, התקנה מסורבלת עם ציוד מאוד ישן ומוגבלות בביצועים של המערכת.

בניגוד לקו SDH, קו מטרו לעסקים יכול לאפשר גם חיבור לבין רשתות שונות IPVPN מה שגורם לשירות זה להיראות יותר ידידותי למשתמש ובמיוחד לעסק שלכם.

מה צריך לקחת בחשבון כאשר בוחרים קו מטרו לעסקים

  • שירות: שירות טכני מקצועי לצד שירות לקוחות נעים שמספק פתרונות ללקוח ולא בעיות יחסוך לכם זמן רב, אם וכאשר תתקלו בתקלות.
  • חיבור תקשורת טוב ואיכותי.
  • חיבור המתאים לעבודה בענן.
  • לבחור מה שמתאים לעסק שלכם במחיר הכי נמוך שאתם יכולים להשיג.
  • בדיקת חוזה (שיעבוד) לחברת האינטרנט: יש לבדוק כאשר אתם חותמים על חוזה עם הספק שלכם שאתם לא מתחייבים כלל להישאר לקוחות שלהם ולו לשנייה אחת.

לסיכום

קו מטרו לעסקים הינו קו שלא מתאים לכל עסק ועסק אך כאשר העסק שלכם גדל זה אכן קו שיכול לתת לכם את המענה ופתרון הטוב ביותר הן מבחינת המחיר והן מבחינת השירות, התשתיות ושלל השירותים שהוא מציע יחד איתו.

על מנת לבחור את התשתית המתאימה ביותר לעסק שלכם יש להבין את הצרכים, לבחון את שלל העלויות השונות אצל הספקים הקיימים בשוק ולבסוף לקבל החלטה מושכלת שלא רק מתחשבת במחיר אלא גם בדברים השונים שצריך העסק שלכם כגון: עבודה בענן, גיבוי של מספר רשתות מקבילות ולבסוף אינטרנט שיעבוד ללא בעיות כלל.

גיבוי בענן

מחשוב ענן

מחשוב ענן ומיגרציה של השירותים והתוכנות מהמשרד לענן לשם הוזלת עלויות ופשטות תפעול של המחשוב בעסק

אנטי וירוס ארגוני

גיבוי בענן

גיבוי בענן של המידע הקריטי בארגון לשם המשכיות עיסקית ומניעת אסון בנתונים שלכם ושקט בפעילות השוטפת של העסק שלכם.

אופיס 365 הטמעה ותמיכה

אופיס 365 – הטמעה וניהול

באמצעות Office 365 תוכל לעבוד בצורה חלקה ומהירה על יישומי ה office אצלנו תקבלו ניהול מלא של החשבון שלכם

שירותי תמיכה וניהול רשתות

שירותי מחשוב לעסקים

פתרונות כוללים לכל שירותי המחשוב והתקשורת בבית העסק

שירותי מחשוב לעסקים

שירותי תמיכה וניהול רשתות

שירות ותמיכה למחשבים בהתחברות מרחוק בכל תקלה או הגעה פיזית למשרדי הלקוח ופתרון במקום על ידי טכנאי המחשבים

שירותי HELP DESK

שירותי HELP DESK

חברתנו מפעילה מוקד שירותי Helpdesk אשר מספק מענה ראשוני מיידי לכל תקלה או בעיה על ידי התחברות מרחוק

כחברה שהוקמה עדו בשנת 2003 – אנו מציעים שירותים למאות רבות של לקוחות ברחבי הארץ בדגש על שירותי מחשוב בענן, שירותי גיבוי בענן, השכרת שרתים היברידיים, שרות ותמיכה על ידי מוקד HELP DESK, טכנאי שטח להגעה בכל תקלה, ניהול אופיס 365

קו סימטרי אומר שערוץ הורדה וערוץ העלאה הם זהים. קו סימטרי של 10 מגה אומר שיש לך גם 10 מגה גם בהורדה וגם בהעלאה – למחירי מבצע של עד 30% כנסו לאתר או התקשרו עכשיו ל 077-4000179

קו מטרו על רשת מטרו-אתרנט היא קישוריות רחבת-פס על סיבים אופטיים עם רמת ביצועים גבוהה ביותר,
בקצבים של 1 מגה ועד 100 גיגה ונותן פתרון מעולה לעסקים – למחירי מבצע של עד 30% כנסו לאתר או התקשרו עכשיו ל 077-4000179

קו תמסורת – מספק קישוריות בין אתרים ולאינטרנט עבור מגוון יישומים ברוחב פס מובטח עם רמת ביצועים גבוהה ביותר ומגוון קצבים לפי בחירה עד 10Gbps – למחירי מבצע של עד 30% כנסו לאתר או התקשרו עכשיו ל 077-4000179

דוגמא למחירים של קווי תמסורת :

  • קו תמסורת 5 מגה סימטרי ב-500 ₪ לחודש.
  • קו תמסורת 10 מגה סימטרי ב-600 ₪ לחודש.
  • קן תמסורת 20 מגה סימטרי ב-700 ₪ לחודש.
  • קו תמסורת 50 מגה סימטרי ב-800 ₪ לחודש.
  • קו תמסורת 100 סימטרי מגה ב-1,300 ₪ לחודש.
  • קו תמסורת 200 מגה סימטרי ב-2,100 ₪ לחודש.
  • קו תמסורת 300 מגה סימטרי ב-3,000 ₪ לחודש.
  • קו תמסורת 500 מגה סימטרי ב-3,700 ₪ לחודש.
  • קו תמסורת 1 גיגה סימטרי ב-4,800 ₪ לחודש.
  • קו תמסורת 10 גיגה סימטרי ב-10,000 ₪ לחודש.

כיצד להשתמש ב-Microsoft Teams לשיתוף פעולה חלק במקום העבודה

סקרן כיצד להשתמש ב-Microsoft Teams ? תן למאמר זה להדריך אותך במציאת דרכים יעילות להגברת הפרודוקטיביות ושיתוף הפעולה בסביבת העבודה הדיגיטלית. אחד האתגרים העיקריים של ניהול צוות מרוחק הוא לאפשר תקשורת טובה. עם המספר העולה של עובדים מרוחקים והיברידיים , הארגון שלך זקוק…

מהי גישה מרחוק? הגדרה ואיך זה עובד

גישה מרחוק היא אמצעי להרחבת נגישות הרשת על ידי יצירת חיבור דרך שרת. זה מאפשר למשתמשים לנהל ולהציג את המערכת ממקומות מרוחקים כאשר הם אינם מסוגלים להתחבר פיזית. בקיצור, גישה מרחוק מאפשרת למשתמשים לגשת למערכות ולתשתית ה-IT שלהם רק באמצעות…

הסבר על אבטחת נקודות קצה

עפיפון שחור דיווח כי 53% מהארגונים נפגעו ממתקפות כופר ב-2021, ומספר זה היה צפוי לעלות ל-69% ב-2022 . התקפות סייבר לא מראות שום סימן להאטה, ולכן חיוני שלארגונים יהיו אמצעי זהירות נחוצים בתחום אבטחת הסייבר. אחת הדרכים הטובות ביותר…

מהי חומת אש? הבנת קו ההגנה הראשון של הארגון שלך

הארגון שלך תלוי באבטחת רשת ונקודות קצה אמינה כדי להבטיח שכל הנתונים מטופלים, מאוחסנים ומוגנים כראוי. באופן כללי, תוכנית אבטחת רשת מקיפה כוללת תוכנת אנטי-וירוס, ניהול גישה, מדיניות אפס אמון וכלי אבטחת נקודות קצה, בין היתר. חומת אש  נחשבת לאחד המרכיבים החשובים ביותר…
4.9/5 - (9 votes)
דילוג לתוכן