טלפון 077-4000179, רחוב פריימן 5, ראשון לציון, שעות עבודה ראשון-חמישי 09:00-18:00 

השוואה בין Eset לעומת SentinelOne – לשנת 2024

השוואה בין Eset לעומת SentinelOne - לשנת 2024

ניתוח השוואתי מפורט: SentinelOne לעומת Eset

בתחום הדינמי של אבטחת סייבר, בחירת הפתרון הנכון לזיהוי ותגובה של נקודות קצה (EDR) היא קריטית. SentinelOne ו-ESET, שניהם שחקני מפתח בזירה זו, מציעים תכונות ויכולות מובהקות. עם זאת, SentinelOne מפגין לעתים קרובות ביצועים מעולים במספר תחומים קריטיים בהשוואה לפתרון ה-EDR של ESET. ניתוח מקיף זה בוחן את ההבדלים הללו, תוך התמקדות ב-12 תחומים מרכזיים שבהם SentinelOne בולט.

תכונה SentinelOne Eset
סוג הגנה אנטי וירוס מהדור הבא (NGAV) + זיהוי ותגובה של נקודות קצה (EDR) אנטי וירוס + אנטי תוכנות זדוניות + אנטי ניצול + חומת אש
איתור איומים למידת מכונה, ניתוח התנהגותי, ניתוח סטטי חתימות, היוריסטיות, ניתוח מבוסס ענן
תיקון יכולות אוטומטיות, החזרה לאחור ממצב כופר ידני או מבוסס כללים
ראות לוחות זמנים מפורטים לתקיפה, נתונים פורנזיים יומני אירועים בסיסיים, ראות מוגבלת
ניהול קונסולה מרכזית מבוססת ענן ניהול סוכן בנפרד או מקומי או מבוסס ענן

AI התנהגותי מתקדם

SentinelOne בשימוש עם AI : משתמש בבינה מלאכותית התנהגותית לזיהוי איומים, שהיא מתקדמת יותר מהשיטות המסורתיות שבהן משתמשת ESET. גישה מונעת בינה מלאכותית זו מאפשרת חיזוי ומניעה יעילים של איומים ידועים ובלתי ידועים כאחד.

הפחתת איומים אוטומטית

תגובה אוטונומית : SentinelOne מצטיינת בהפחתת איומים אוטומטית, המסוגלת לא רק לזהות, אלא גם לפתור איומים באופן אוטונומי. תכונה זו מעודנת יותר מיכולות האוטומציה של ESET, ומספקת רמה גבוהה יותר של התערבות אבטחה ללא מאמץ ידני.

ActiveEDR

פרואקטיבי וידידותי למשתמש : ActiveEDR של SentinelOne מציע חקירה מעמיקה ותגובות פרואקטיביות לאיומים. בניגוד לכלים היותר תגובתיים של ESET, הקונסולה של SentinelOne ידידותית למשתמש ומאפשרת ניהול איומים ישיר ויעיל יותר.

יכולות החזרה לאחור

שחזור מערכת : SentinelOne יכול להפוך התקפות תוכנות זדוניות, ולשחזר את נקודות הקצה למצבן שלפני ההתקפה. יכולת שחזור מערכת משולבת זו היא צעד משמעותי לפני ההצעות הנוכחיות של ESET.

ציד איומים מקיף

חיפוש איומים יזום : SentinelOne מספקת כלים מתקדמים לציד איומים שעולים על אלה הזמינים בפתרון ה-EDR של ESET. כלים אלו מאפשרים זיהוי וסילוק יזום של איומים פוטנציאליים, תוך שיפור האבטחה הכוללת.

נראות משופרת בין מכשירים

תובנות רשת רחבות : SentinelOne מציע נראות משופרת בכל נקודות הקצה, ומספקת תובנות מפורטות לגבי פעילויות הרשת והמכשירים. ניטור מקיף זה נרחב יותר ממה שמציעה ESET, מה שמוביל לאיתור וניהול איומים טובים יותר.

ארכיטקטורה מקורית בענן

ניתן להרחבה וגמיש : העיצוב מקורי הענן של SentinelOne מאפשר מדרגיות והתאמה קלה בתשתיות IT שונות, ומעניק לו יתרון על פני ESET בסביבות מבוססות ענן.

טכנולוגיית Storyline מוגנת בפטנט

הבנת הקשר ההתקפה : טכנולוגיית Storyline הייחודית של SentinelOne מדמיינת רצפי התקפה שלמים, ומציעה יכולות אנליטיות מעולות בהבנת וקטורי התקפה מורכבים בהשוואה ל-ESET.

Ranger IoT Security

בקרת מכשירי IoT : תכונת הריינג'ר של SentinelOne מרחיבה את האבטחה למכשירי IoT על ידי הפיכת נקודות קצה לחיישני רשת. רמת השליטה והנראות הזו אינה תואמת לפתרונות ה-EDR של ESET.

תגובה מהירה במהירות מכונה

הגנה מהירה : SentinelOne פועל במהירות מכונה, ועלולה לעלות על זמני התגובה של ESET. מהירות זו חיונית לעצירת איומי סייבר מהירים ביעילות.

תאימות בין פלטפורמות

תמיכה רב-תכליתית : התאימות בין הפלטפורמות הנרחבת של SentinelOne מכסה מגוון רחב יותר של מערכות הפעלה והתקנים מאשר ESET, מה שהופך אותו לפתרון מותאם יותר עבור סביבות IT מגוונות.

מודיעין איומים משולב

אסטרטגיות הגנה מקיפות : SentinelOne מציע כלי מודיעין איומים משולבים יותר מאשר ESET. כלים אלה מספקים אסטרטגיית הגנה מקיפה על ידי איסוף וניתוח נתוני איומים נרחבים.

סיכום

בעוד שפתרונות ה-EDR של ESET חזקים ואמינים, הבינה המלאכותית המתקדמת של SentinelOne, ותכונות האבטחה הפרואקטיביות ומודיעין האיומים המקיף מעניקים לה יתרון תחרותי, במיוחד עבור ארגונים המתמודדים עם איומי סייבר מתוחכמים ומתפתחים. חשוב לארגונים להעריך באופן רציף את צרכי האבטחה שלהם ולבחור בפתרונות המתאימים לדרישות הספציפיות שלהם, בהתחשב בכך שגם SentinelOne וגם ESET מתפתחות כל הזמן את הטכנולוגיות שלהם.

לקבלת סביבת עבודה לנסיון צרו קשר: 077-4000179 או במייל [email protected]
5/5 - (8 votes)
דילוג לתוכן