טלפון 077-4000179, רחוב פריימן 5, ראשון לציון, שעות עבודה ראשון-חמישי 09:00-18:00 

מה זה ERP וכיצד זה יעזור לעסק שלך?

יתרונות של מערכות ERP לעסקים

מה זה ERP וכיצד זה תורם ועזור לעסק שלך לגדול?

בואו נודה בזה, לא משנה באיזה גודל יצרן או מפיץ אתם, כל עסק זקוק לשיטת ארגון על מנת שהוא יהיה רווחי ויעיל. אבל, אפילו בידיעה זאת, עסקים קטנים ובינוניים רבים אינם יודעים בדיוק מה הם צריכים ואפילו לא היכן להתחיל לחפש ולא ידעו ש- ERP בכלל לא קיים, או שיש שיטה יעילה יותר העומדת לרשותם מעבר לגליונות אלקטרוניים של Excel.

אז מה זה ERP?

ERP, או תוכנת תכנון משאבים ארגוניים , היא תוכנה עסקית שמשלבת ומפעילה את כל היבטי העסק שלך – הכל החל ממעקב של חומרי גלם, ניהול ואופטימיזציה של מלאי, תכנון ייצור ותזמון, ועד בקרות פיננסיות ואפילו ניהול קשרי לקוחות. מערכת ERP, כמו תוכנת פריוריטי לדוגמא, מאפשרת לעסקים לזהות בזבוז, לבטל חוסר יעילות, לשפר את קשרי הלקוחות ולהקל על שיתוף פעולה בזמן אמת.

איך ERP עוזר לעסק שלי?

מערכות ERP מאפשרות לעסקים לקבל תובנה רבה יותר ונראות בפעילות שרשרת האספקה ​​שלהם. הגישה למידע מפתח זה מאפשרת להם לקבל החלטות עסקיות קריטיות ולשמור על יתרון תחרותי בענף שלהם, לא משנה כמה גדולה או קטנה תהיה התחרות. מערכת ERP מספקת מבט של 360 מעלות לפעולות בעסק שלכם, כך שזיהוי בעיות קל יותר ועובדים יכולים לקבל החלטות מושכלות. נתונים פיננסיים הם תמיד עדכניים בזכות שילוב בזמן אמת בין פתרונות פיננסיים, הפצה וייצור.

מערכות ERP יכולות לעזור לעסקים

מערכות ERP יכולות לעזור לעסקים להתייעל בזמן ולשפר את הפרודוקטיביות על ידי ביטול הכפילות והכניסה הידנית. לקוחה של תוכנת פריוריטי, העבירה את העסק שלהם מגליונות אלקטרוניים של Excel לתוכנת פריוריטי וראתה תוצאות מיידיות. "התרחבנו, הוספנו מיקומים נוספים והקפדנו לעקוב אחר כל העסק שלנו באמצעות גליונות אלקטרוניים שעבדו נגדנו. היינו צריכים למחשב ולקבל משהו יותר בתור חשבונאות מסודרת ובקרה עסקית משולבת. מצאנו את תוכנת פריוריטי, שהייתה ידידותית למשתמש למתחילים.

יתרונות של מערכות ERP לעסקים

יתרון פחות ברור, אם כי תועלת קריטית עבור לקוחות ERP הוא שספקי ERP יכולים לשמור על קשר הדוק לתעשיות שהם משרתים, ולהגיב במהירות לצרכים המתעוררים של לקוחותיהם. זה נותן ללקוח את הביטחון לטווח הרחוק כי ככל שעסקי הביניים בשוק שלהם ימשיכו לצמוח, מערכות ה- ERP שלהם יצמחו עימן למענה לצרכים עתידיים.

פיתרון נייד כמו פריוריטי מובייל יכול להיות ממונף על ידי עובדים הזקוקים לגישה לנתונים בזמן אמת בזמן שהם מחוץ למשרד. פריוריטי מובייל נותן למנהלים ועובדים את היכולת לגשת לנהל את העסק שלהם ביעילות למרות שהם אינם במחשב המשרדי בשולחן העבודה שלהם.

הכרת היתרונות המלאים שמערכת ERP יכולה להיות לעסק שלך היא הצעד הראשון לקיצוץ עלויות ושיפור ההחזר על ההשקעה. השלבים עם צמצום הספקים , בחירת התוכנה הנכונה והטמעה נכונה הם השלבים הבאים.

אם תרצה שמומחה ל- ERP יצור איתך קשר וידון בהמשך כיצד תוכנת פריוריטי יכול לייעל את התהליכים העסקיים שלך, תוכל ליצור איתנו קשר בטלפון 077-4000179 או במייל .

דרגו את המאמר post
דילוג לתוכן