טלפון 077-4000179, רחוב פריימן 5, ראשון לציון, שעות עבודה ראשון-חמישי 09:00-18:00 

אירוח שרתים ושרתים וירטואליים

אירוח שרתים ושרתים וירטואליים

אירוח בדאטה סנטר מתייחס לתהליך של אירוח מרכזי נתונים על שטח המדף של ספק שירות צד שלישי. באמצעות פתרונות אירוח מרכזי נתונים, אתה יכול להשתמש ברוחב הפס, במערכות התמיכה, במתקני האבטחה, הקירור והמיזוג, ספקי החשמל וכו 'של הספק תמורת חיובים נומינליים.

אירוח מרכזי נתונים מתקיים בדרך כלל באמצעות ספק אירוח מנוהל או ספק שירותי ענן. נתונים ואפליקציות מועברים מתשתית באתר למתקן מתארח. ואז ספקי אירוח מרכזי הנתונים הופכים לאחראים על סידור ספקי כוח וצרכים תפעוליים בסיסיים למתקן. לכל לקוח, לספק יש את החופש להשתמש בתשתית משותפת או להקצות משאבים נפרדים. לאחר מכן לקוחות יכולים להשיג את המשאבים הללו באמצעות חיבורי רשת או אינטרנט.

אירוח מרכז הנתונים מציע יתרונות רבים, כאשר המשמעותיים ביותר הם עלויות תשתית וניהול שרתים נמוכות יותר. עם סוג זה של עסק אירוח לא צריך לבזבז כסף על קניית חומרת אחסון חדשה או לשכור צוות כדי לתחזק את החומרה. הם לא צריכים לבזבז הון על קניית מחוללי כוח גיבוי, יחידות HVAC ו- UPS וכו ', דבר שחובה בהחלט לשמור על פעולת דאטה סנטר בצורה חלקה. בעוד שמרכזי נתונים בניהול פרטי יכולים לעיתים קרובות להיתקל בהפסקות חשמל, במיוחד כאשר הם מנסים לשדרג ליישומי IT מתקדמים, הצבת השרתים מבטיחה אספקת חשמל ללא הפרעה.

המשכיות העסקים תלויה ב 100% זמן פעולה וזאת קשה להבטיח במתקן דאטה סנטר פרטי. לכן, על ידי בחירה בפתרונות אירוח מרכזי נתונים, תוכלו ליהנות ממערכות רשת מתקדמות, מנטרליות מובילים ואמינות גבוהה יותר. עם יישומים מורכבים יותר, צורכי רוחב הפס גדלים והקולקציה מציעה לעסקים את הפתרון החסכוני ביותר לכך. עסקים יכולים לקבל את היתרונות של תמחור נפח במקום שיהיה עליהם לנהל משא ומתן על חוזים מרובים. אירוח דאטה סנטר שימושי גם מכיוון שתוכלו לקבל מתקני תמיכה מסביב לשעון מהספק שלכם. הפרות נתונים נפוצות בימינו ואלו עלולות לזרוע הרס אם אינך נזהר. אז ספקי אירוח מרכזי נתונים הם ההימור הבטוח ביותר שלכם מכיוון שהם מציעים הגנה מפני כניסה בלתי חוקית, התפרצויות שריפה ואסונות טבעיים.

מפרט מרכז הנתונים בדאטה סנטר

דאטה סנטר הוא מתקן המורכב ממאגר המכיל מספר רב של מערכות מחשוב ורכיבים נלווים כמו קיבולת אחסון, ציוד IT, תשתית תמיכה וצוותי תפעול לצורך פיקוח על זמן היישומים. הדאטה סנטר מסווג בדרך כלל לשכבה 1 עד דרגה 4 כדי להגדיר זמן זמן של מרכז הנתונים. מתודולוגיה סטנדרטית זו משמשת למדידת ביצועי מרכז הנתונים, השקעה, החזר ROI.

דרגה 1 רכיבי קיבולת שאינם מיותרים (uplink יחיד ושרתים). זה מבטיח 99.671% זמינות.

דרגה 2רכיבי קיבולת שכבתיים שאינם מיותרים המעורבים ברכיבי קיבולת דרגה 1. שכבה זו מבטיחה זמינות של 99.741%.

דרגה 3 היא כוללת ציוד מופעל כפול 1 + Tier 2 + וריבוי uplinks מרובים. דרגה 3 מבטיחה זמינות של 99.982%.

דרגה 4 כל התכונות המקיפות של Tier 1 + Tier 2 + Tier 3+, כל הרכיבים הסובלים לחלוטין מתקלות, כולל uplinks, אחסון, צ'ילרים, שרתים וכו '. הכל מופעל כפול. זה מבטיח 99.995% זמינות.

דאטה סנטר ברמה 4 נחשב לסיווג החזק ביותר ופגיע פחות של מרכזי נתונים. Tier 4 נועד לארח שרתים ומערכות מחשב קריטיים עם תת מערכות מיותרות לחלוטין (כגון קירור, חשמל, קישורי רשת, נפח אחסון וכו ') ויחידת אבטחה ממודרת הנשלטת על ידי שיטת בקרת גישה ביומטרית. אמנם, Tier 1 הוא דאטה סנטר, שמשמש פשוט על ידי עסקים קטנים ובינוניים.

 

תשתיות דינמיות ב Data Center

הרעיון של תשתית דינמית התפתח בכדי לספק את הדרישות ההולכות וגדלות של העולם המכשור והקושר בינינו. מעוצבים כפרדיגמה של טכנולוגיית מידע, מדווחים על תשתית דינמית שמביאה תחכום בפונקציונליות של מרכז הנתונים על מנת לאפשר לחומרה ולתוכנה להגיב באופן דינמי למעבר עצום בביקוש באופן פרגמטי ויעיל יותר מבעבר. פשוטו כמשמעו, פרדיגמת התשתית הדינמית מכונה גם מרכז הנתונים של הדור הבא.

אם ניתן להאמין בדיווחים, חברות בעלות שם עולמי מקדמות את הפרדיגמה הזו וזה ניסיון למנף משאבי IT קולקטיביים בכדי לספק יכולת IT גמישה, המאפשרת חלוקה מושלמת, בזמן אמת, של משאבי IT בהתאם לדרישה מהתהליכים העסקיים. ארגונים הנודדים לתשתיות דינמיות יכולים לצמצם עלויות, לשפר את איכות השירות ולנצל יעיל יותר באנרגיה על ידי צמצום מספר הרכיבים שאינם בשימוש במרכזי הנתונים שלהם. חוץ מזה מדווחים כי פרדיגמה זו מסוגלת לספק אבטחה והגנת נתונים כוללת לחברות במהלך ההגירה.

 

יעילות תשתיות בדאטה סנטר

 

ניתן לקצר מונח יעילות תשתיות תשתיות מרכז כ- DCIE, שהוא מדד שיפור ביצועים סטנדרטי המשמש להערכת יעילות האנרגיה הנצרכת על ידי דאטה סנטר בארגון. מדד מקובל זה הוא הערך האחוזי, שנוצר על ידי חלוקת כוח ציוד ה- IT בסך כולל של המתקן.

הניסוח הסטנדרטי של DCIE נוצר על ידי חברי Green Grid (עמותת אנון-רווחית שמטרתה להפוך לסמכות הגלובלית בנושא גילוי יעילות המשאבים המשמשת בטכנולוגיות מידע ובמרכזי נתונים).

ניתן לגזור את הנוסחה לחישוב DCIE כ:

DCIE = כוח ציוד IT / כוח מתקן כולל x 100%

קח את מדידת השימוש באנרגיה ממד השירות. שימו לב, אם מרכז הנתונים נמצא במתקן לשימוש מעורב או ממוקם בבניין משרדים, קחו את המדידה מאותו מד שירות המחובר למרכז הנתונים. אם זה לא נמצא על מד שירות נפרד, אפשר למזער את כמות הכוח הנצרכת על ידי החלק שאינו מרכז הנתונים מהמשוואה שהוזכרה לעיל ולקבל את התוצאה המתאימה.

ניתן לנסח את DCIE גם כהדדי של יעילות צריכת החשמל (PUE), ואילו PUE הוא הספק הכולל של המתקן חלקי הכוח של ציוד ה- IT.

זה יכול לבוא לידי ביטוי כ: DCIE = 1 / PUE.

מחשוב ענן מבוזר בדאטה סנטר

  • רשת ענן מבוזרת מאפשרת לספקי שירותים ועסקים גדולים להפעיל בצורה חלקה פלטפורמת דאטה סנטר מרובת הפצות בצורה פשוטה, פתוחה ומלאת חיים עם תמיכה ברשת מוגדרת-תוכנה ווירטואליזציה ברשת. עם שילובם של רשתות פנימיות וחיצוניות, תוכלו להפחית משמעותית את ה- TCO על ידי מיזוג ניהול עומסי עבודה חכם עם אוטומציה של מדיניות.
  • רשת ענן מבוזרת מאיצה גם את הסיור של ספקי שירותי תקשורת לווירטואליזציה של פונקציות רשת (NFV) על ידי אופטימיזציה של משאבי הרשת, שיפור הזריזות, האצת זמן השיווק באמצעות תצורה דינמית ומונעת שירות.

תכונות בולטות של רשת ענן מבוזרת

  • – משלב מרכזי נתונים של שלושה דגמי ענן עם תמיכה ברשת מוגדרת-תוכנה
  • – מפעיל ומנהל מספר מרכזי נתונים מנקודה מרוכזת
  • – מספק זריזות עסקית מבלי להגדיל את עלות התשתית
  • מבטל את הטרדות של עדכוני הרשת כאשר יישומים זקוקים לשינויים
  • – מספק פלטפורמה להגדרת הרשת בצורה ידידותית ליישום.

 

גיבוי נתונים לעסקים בדאטה סנטר

גיבוי נתונים מתייחס לתהליך של שכפול או שכפול נתונים כך שאפשר יהיה לאחזר זאת כשיש מקרה של אובדן נתונים. תוכלו למצוא סוגים שונים של שירותי גיבוי המאפשרים לארגונים לשמור על הנתונים הקריטיים שלהם בטוחים ומוגנים היטב מפני אסונות, גניבות ואסונות מעשה ידי אדם. מוקדם יותר, השיטה היחידה לגיבוי נתונים הייתה לשמור את הנתונים מאוחסנים בתקליטונים. אלה נשמרו אז בתוך מכולות פיזיות. אך עם התרחשות מערכות אלחוטיות וסוגים שונים של חידושים, גיבוי נתונים כזה עבר שינוי עצום.

כעת, אנשי ה- IT יכולים לשמור את הנתונים שלהם באזורי אחסון ממוקמים מרחוק או אפילו להוריד כמויות עצומות של נתונים בתוך מכשירים קטנים. הצמיחה של שירותי מחשוב ענן הפכו את אחסון הנתונים לפשוט עוד יותר עד כדי כך שגם אם כל המתקן נפגע מסיבה כלשהי, יהיו הוראות גיבוי אוטומטיות. מלבד גיבוי נתונים מרחוק, ישנן גם שיטות אחרות כמו מערכות כישלון אשר ישנו באופן אוטומטי את מיקום הנתונים בכל פעם שיעד יעד מפתח עבור אותם נתונים מושפע לרעה. שיטות גיבוי נתונים חדשות אלה הפכו את אבטחת הנתונים לחזקה בהרבה מכיוון שבימינו פעולות ממשלתיות רבות ועסקים תלויים מאוד בנתונים המאוחסנים.


מדוע אתה זקוק לגיבוי נתונים?

עם פתרונות גיבוי נתונים אתה יכול ליהנות מיתרונות רבים. תוכלו ליהנות מאמינות גבוהה יותר מכיוון שניתן לעדכן ולבצע אוטומטיות גיבויים מרחוק באופן קבוע. מכיוון שכל הפעולות הללו אפשריות דרך האינטרנט, אתה רשאי לשחזר את הקבצים לפי הצורך. בעוד שנראה כי ביצוע גיבויים הוא משימה די מרתיעה, זה אפשרי בכמה לחיצות עכבר כשנעשית מרחוק. גיבוי ידני של קבצים ייקח הרבה זמן ואנרגיה. זה תמיד היה זקוק לכוח אדם לצורך ביצוע עבודה אחת. אך ניתן לבצע אוטומטיות גיבויים מרוחקים וכך לא תצטרכו לבזבז זמן על ביצוע פעולות אלה. עם גיבויים מרוחקים אתה יכול להיות סמוך ובטוח כי נתונים קריטיים נמצאים במקום בטוח. ישנם כלי הצפנה מתקדמים השומרים על אבטחת הנתונים ולא תצטרכו להיות מודאגים מכך שייפגע.

התאוששות מאסון כשירות

 

התאוששות מאסון כשירות (DRaaS) הוא שירות גיבוי המשתמש במשאבי הענן כדי להגן על יישומים ונתונים לאיבוד מכל סיבה שהיא, אם זה כשל במערכת או טעות אנוש או אסון טבעי. מובטח לארגונים להחזיר את כל הנתונים שלהם באופן מיידי ומובטח להמשכיות עסקית ולכן הוא מכונה גם המשכיות עסקית כשירות (BCaaS).

DRaaS יוצר מערכת שנייה תוך שכפול כל נתוני הענן והארגונים ממשיכים לבצע את פעולותיהם היומיומיות באמצעות המערכת השנייה עד למועד שתיקון התשתית הראשית ותפקוד כרגיל. ישנם יתרונות ניכרים עם DRaaS.

זה יכול לשכפל את כל סוגי היישומים.

הנתונים משוכפלים בשרתים שונים ותמיד זמינים גם לעיתים שרת אחד או יותר נכשל.
זה ניתן להתאמה אישית. הוא מציע שירותי גיבוי מלאים נותנים ללקוחות אפשרות לבחור אילו נתונים הם רוצים לשמור.

 

מיגרציה למרכז הנתונים ב Data Center

  • העברה לדאטה סנטר היא תהליך חשוב שכולל העברה ופריסה של נתונים מדאטה סנטר אחד למשנהו. הגירה מוצלחת כוללת תכנון שיטתי כך שניתן להעביר את סביבת מרכז הנתונים הקיימת למתקן חדש בקלות. תוך כדי הגירה זו הדבר היחיד שצריך לזכור הוא זמן ההשבתה של החברה. פחות זמן ההשבתה, עדיף שזה. העברת דאטה סנטר נקראת גם העברת דאטה סנטר.

    מהם הצעדים המעורבים בהצלחה בהעברת דאטה סנטר?

    יש לתכנן תהליך הגירה של דאטה סנטר באופן יסודי, כך שניתן יהיה למזער את זמן ההשבתה של העסק. למעשה, כל התהליך כולל 4 שלבים חיוניים והם –

    שלב 1 – קבלת ההחלטה ללכת על ההגירה. בעת קבלת החלטה כזו, חשוב להחליט מהם הדברים המהותיים הדרושים להעברה.

    שלב 2 סקירת הסביבה היא חשובה. יחד עם זה, גם סקירת ביצועי מלאי הציוד חיונית.

    שלב 3 ייזום המהלך לאחר איסוף צוות או מינוי החברה המתאימה להעברת מרכז הנתונים.

    שלב 4 ברגע שההעברה נעשית, הגיע הזמן לתעד את אותו הדבר. למעשה, יש לבצע בדיקות נכונות כדי לבדוק אם הכל עובד בסדר במתקן דאטה סנטר החדש ובסביבה.

    עכשיו בואו נבהיר כל צעד כדי שיהיה קל יותר לכולם ללכת בעקבותיו

    קבל החלטה נכונה לגבי מה שאתה מעביר

    כאשר מתבצעת העברת דאטה סנטר, הדבר כרוך בתכנון נכון. בעת ביצוע תוכנית זו, חשוב לייעד את הציוד הדרוש להעברה. זכור תמיד כי במהלך תהליך ההעברה ציוד כלשהו עלול להתקלקל. למעשה, במקרה מסוים תראו שהכי טוב יהיה לכם להעביר ציוד ולקנות חדש במקום הישנים, עד שהם אינם חיוניים, אלא אם כן. בעת קבלת החלטה כזו של העברת מרכז הנתונים שלך, אחת השאלות שעליך לענות עליהן בהתחלה היא האם אתה והצוות שלך יוכלו להעביר את פריטי מרכז הנתונים בהצלחה? אם לא, אתה יכול ללכת לשירות העברת דאטה סנטר מרכזי. זה יעלה לך כמה דולרים אבל בהחלט יבטיח הגירה ללא סיכון, ללא מתח ומוצלח.

    סקור את ביצועי מלאי הסביבה והציוד

    לפני שתנתק שום דבר ממרכז הנתונים הקיים, חשוב שתבדוק את מזח הטעינה וכן את יומני המערכת. יש לבדוק היטב גם את תיעוד המלאי. עליכם לוודא שהכל מתועד ומתועד. חשוב גם לשים תגים נדרשים על איזה ציוד מועבר למתקן החדש ומה נשאר. לקיחת גיבוי נכון היא גם מאוד חשובה כדי שתוכל להתחיל מהמקום בו סיימת.

    בחר את הצוות שלך למעבר

    אם אתה נודד בעצמך, יהיה חשוב לך לבחור צוות למהלך. זה עשוי לכלול גם צוות מובילים וחבילות שיעזור לבצע את המעבר בפועל ממתקן אחד למשנהו. במקרה שמיניתם שירות העברת מרכזי נתונים מיוחד, זה יהיה לגמרי עליהם לעבור מהלך מוצלח למתקן החדש.

    תיעוד כמו גם בדיקה

    לאחר העברת מרכז הנתונים למתקן החדש, כעת המשימה שלך לבדוק ולבדוק האם כל מה שתוכנן הועבר כהלכה. בדוק את רשימת המערכות, היישומים והציוד. עכשיו בדקו אם הכל עובד בסדר. לאחר שהבדיקה נעשית ושום דבר לא בסדר נמצא, המשמעות היא שהעברת מרכז הנתונים מוצלחת ואתה מוכן לזוז.

הגנת DDOS

 

הגנת DDOS מסייעת בהשגת תרחיש מאובטח. עם ניהול תעבורה גדול יותר, Activate מציע לך את התכונות הטובות ביותר בכל שכבות היישומים הפרוסות. על ידי ניהול התקפות האינטרנט, המשתמשים יכולים לנהל ניהול מוגבר וטובה יותר בכל פונקציות המערכת. חשוב מכך, עוזר בהגדלת ההכנסות, שביעות רצון הלקוחות והמותג של הארגון שלך.

Activate , מציעה ניהול לחימה נגד התקפות ועוזרת להשיג פתרונות גמישים, מדרגיים ואמינים. DDoS, מגדיר את שירותי האבטחה הקיימים ברחבי הענן על ידי שילוב כל תכונות מופע ה- ECS לניהול נתונים. להגנה על CloudDe DDOS, יש את היכולת לטפל בכל הנתונים והיישומים החסויים מכל התקפות רשת. הוא מספק נראות משופרת וערנות משופרת עם תכונות אבטחה.

 

מעבדי ליבה כפולה

  • כדי להבין מהם היתרונות של בחירת מעבדי ליבה כפולה, היה צריך להבין תחילה מה פירוש המושג ליבה כפולה. ליבה כפולה בעצם מתייחסת ליחידת עיבוד מרכזית או מעבד המצויד בשתי ליבות ביצוע. במילים אחרות, יש לו שני מעבדים משולבים ובקרי המטמון שלהם שולבו ביחידה או שבב סיליקון משולב אחד.
  • מדוע שימושיים במעבדי ליבה כפולה?

  • מעבד הליבה הכפול פופולרי בגלל יעילותו בסביבות ריבוי משימות. מכיוון שיש שתי ליבות ביצוע במקום אחת, לכל אחת יש ממשק עצמאי. מכיוון שלכל אחת מהליבות הללו יש גם מטמון אישי. ישנם משאבים רבים למערכת ההפעלה ושפע משאבים זה מאפשר לה להתמודד אפילו עם משימות המחשוב האינטנסיביות ביותר זו לצד זו. מעבדי ריבוי הליבות דומים מאוד לליבה הכפולה מכיוון שמדובר בעצם בהרחבה של אותה טכנולוגיה המספקת יותר משני מעבדים לעבוד מסונכרנים זה עם זה.
  • היתרון הבסיסי של טכנולוגיית מעבד הליבה הכפולה הוא בכך שהמחשב שלך ישתמש בכמות פחות אנרגיה לביצוע משימה והוא גם יספק ביצועים משופרים מכיוון שיש שתי ליבות במקום שבב יחיד ברמה גבוהה. יתר על כן, מטמון מעבד הליבה הכפול יעבוד גם טוב יותר בהשוואה לעיצוב שבב יחיד. יש פחות דרישות שטח מאחר שהמת עבור הליבה הכפולה מודפס על שבב יחיד. לא תצטרך ליצור שני שבבים נפרדים ותוכל לחסוך מקום רב בתהליך. מה שהופך את טכנולוגיית הליבה הכפולה לאטרקטיבית יותר היא שהיא אמינה ונבדקת בזמן; למעבדים כאלה מוניטין מצוין בגלל העיצוב החזק שלהם.

 

 

4.9/5 - (11 votes)
דילוג לתוכן