טלפון 077-4000179, רחוב פריימן 5, ראשון לציון, שעות עבודה ראשון-חמישי 09:00-18:00 

שיווק והטמעה סנטינל וואן Sentinelone לעסקים

שיווק והטמעה סנטינל וואן Sentinelone לעסקים

אמצעי אבטחה מקיפים הם אלה המספקים הגנה מקצה לקצה לנכסים בתוך ארכיטקטורת ה- IT של הארגון.

SentinelOne היא דוגמה לפלטפורמת אבטחה ארגונית מקיפה המספקת איתור, ציד ותגובה של איומים המאפשרים לארגונים לגלות נקודות תורפה ולהגן על פעולות ה- IT.

SentinelOne משלבת אינטליגנציה מלאכותית סטטית (AI) כדי לספק הגנה על נקודת קצה בזמן אמת ולצמצם תוצאות חיוביות שווא שגורמות לחקירה או להפוך את זיהוי האיומים לתהליך עתיר הון.

תכונות הפלטפורמה כוללות:

 

זיהוי איום עם Sentinelone

איתור איומים בזמן אמת תומך בתגובה מיידית המקלה על איומים שהתגלו לפני שהם פוגעים במערכות אקולוגיות של IT. SentinelOne משתמשת בתכונה פטנט AI התנהגותית המוגנת בפטנט כדי לזהות פעולות ודפוסים זדוניים. זיהוי איום מיושם על מנת לזהות התקפות ללא קבצים, אפס ימים, ובעלות לאומית. שילוב ה- AI מבטיח כי איומים יתגלו בזמן, מה שמפחית את ההשפעות של תוכנות כופר והתקפות פישינג.

sentinelone pricing מחיר

sentinelone pricing מחיר

ציד איומים

ארגונים צריכים לשים לה למטרה לקיים תהליך יזום לגילוי איומים ולא תגובתי. ציד איומים יזום מבטיח שתחפשו פיגועים לפני שהם מגיעים לרשת ארגונית או לתשתית. SentinelOne מספק זמני שאילתות מהירים ופעולות מתקדמות בעת ציד איומים. הפעולות המתקדמות כוללות הקשר משפטי שמאונדס מראש כדי להבין את המניע מאחורי ההתקפות, מעטפת מרוחקת מלאה, ועוד.

 

סנטינל וואן מניעה בסיוע AI

SentinelOne משלבת AI סטטי על נקודות קצה למניעת התקפות בזמן אמת. שילוב הבינה המלאכותית מבטיח שהאיומים יוסרו ויתמודדו במהירות לפני שהם יכולים להשפיע על מערכות הרשת. מודל המניעה של SentinelOne יכול להיות יעיל יותר מאשר פתרונות אנטי וירוס מדור קודם מכיוון שהוא מייצר חיובי שווא נמוכים תוך התמקדות במניעת איומים אמיתיים.

 

תגובה אוטומטית

SentinelOne עושה שימוש ב- ActiveEDR כדי להגיב לבעיות בתוך רשת. ActiveEDR משלב AI התנהגותי והוא מסוגל להפוך ולהסיר פעילויות זדוניות בניתוח. ארגונים יכולים להפוך את תהליך התגובה לאוטומטי כדי להבטיח שהוא יתרחש בזמן אמת. התגובה בעזרת AI מבטיחה שהתקנים המחוברים לרשתות ארגוניות יכולים להגיב בנפרד לאיומים בזמן אמת.

 

סקירה כללית של פתרונות SentinelOne

SentinelOne מציעה פתרונות המספקים הגנה, זיהוי ותגובה של נקודת קצה בזמן אמת ומנטרת מסגרות IoT לפגיעויות. פתרונות אלה מספקים גם תכונות וממנפים את הענן להרחבה. פתרונות אלה כוללים:

 

פלטפורמת Singularity אחת של SentinelOne

פלטפורמת הסינגולריות היא הפתרון העיקרי ש- SentinelOne מציע להגנה על נקודות קצה. הפלטפורמה מאפשרת איומי ציד על פני ארכיטקטורה ארגונית מורכבת. ארגונים פורסים את פלטפורמת Singularity כדי לקבל תובנה ניתנת לפעולה לגבי מצב האבטחה של רשתות ארגוניות. הפלטפורמה מספקת הגנת נקודות קצה, זיהוי ותגובה ואבטחת ענן למשתמשי הקצה שלה. עם SentinelOne ארגונים יכולים להחזיר את נקודות הקצה הנגועות למצבם הנגוע מראש. זה משמש ככלי רב עוצמה לשחזור נתונים והפחתת אסונות.

 

ריינג'ר SentinelOne

פתרון זה מיועד לארגונים עם מסגרות IoT או מכשירים מחוברים מרובים עם גישה לרשת מרכזית. ה- SentinelOne Ranger הופך התקנים בתוך הרשת לזקיף. Sentinel ממפה ואוכפת תקנות אבטחה ארגוניות בכל מכשיר. הזקיף מוסיף לתכונותיו מכשירי נוכלים ופגיעות על פני מכשירים. SentinelOne Ranger מועבר באמצעות הענן מה שהופך אותו לתואם לשימוש בפלטפורמות IoT של צד שלישי או פתרונות ענן תעשייתיים.

 

מנתחי אבטחת סייבר SentinelOne

SentinelOne מפעילה את מנתחי אבטחת הסייבר ככלי משפטי לגילוי איומים בארכיטקטורה ארגונית. הכלי בודק אירועים חשודים ומספק דרישות פליליות לדוגמא. משתמשי קצה מקבלים הודעות על אירועים קריטיים ודוחות ציד לאחר גילוי כאשר פריסת SentinelOne מתרחשת לאחר פרצת נתונים.

 

SentinelOne Vigilance

SentinelOne Vigilance מאפשרת הערכת איומים מהירה והגנה על תגובה מפני הפרות. פתרון זה פועל מסביב לשעון כדי להבטיח שיתגלו התקפות מתקדמות. היכולת שלה להגיב בזמן אמת לכל התראה מוסיפה שכבת הגנה נוספת לפעולות ה- IT שלך. כפי ששמו מרמז, עם SentinelOne Vigilance, השגחה מתמדת על נקודות תורפה נפתחת והתגובה אוטומטית.

 

SentinelOne שימוש במקרים

SentinelOne הוא פתרון פופולרי לאבטחת רשת המאומץ על ידי תעשיות רבות כמו פיננסים, אנרגיה, חינוך ובריאות.

מכיוון שהיא משתמשת בגישה לאבטחת נקודת הקצה, היא משמשת ביישומים המשתמשים במספר ערוצים כמו תחנות עבודה, טלפונים ניידים, טאבלטים ועוד כנקודות כניסה לרשת מה שהופך אותה לפתרון מושלם לעבודה מרחוק. SentinelOne מאפשרת לזהות ולבטל איומים שמקורם באחת מנקודות הקצה של הרשת.

מקרה שימוש נוסף של SentinelOne הוא הגנה משופרת מפני איומי סייבר. SentinelOne מספקת יכולות תיקון המקלות על ההשפעות של מתקפות סייבר בעזרת למידת מכונה ואוטומציה.

כמה תכונות בולטות של SentinelOne הן:

  • לתקוף ציפייה וגילוי
  • חיסון אוטומטי ושיקום
  • לזהות איומים בשלבים מוקדמים
  • הגנה על נקודת קצה
  • למידת מכונה וניתוח איומים הנתמך על ידי AI
  • שילובי אבטחה
  • עדכון והחלפת אנטי וירוס
  • הגנת תוכנת כופר
  • הגנת פרטיות
  • בדיקת קבצים מעמיקה, ועוד.

יתרונות SentinelOne

SentinelOne מאפשרת שליטה מתקדמת על תכונות האבטחה עם אפשרויות כמו רשימה שחורה ורשימה לבנה דינמית, זיהוי איומים הנתמך על ידי AI ופרטיות מאובטחת.

כמה יתרונות עיקריים של SentinelOne עבור SMB הם:

  • שילוב קל ונגיש של כל היישומים והנתונים שלך בפלטפורמה אחת.
  • אפס השבתה כלומר הגנת האבטחה שלך תמיד פועלת.
  • SentinelOne מפורסמת ביותר בזכות הגילוי המוקדם של איומי אבטחת הרשת ויכולה לנתח כמויות עצומות של מסמכים, אישורים, קבצים, אחסון ודפדפנים עם בדיקה מעמיקה בקצב מהיר יחסית.
  • תכונות כמו חיסון אוטומטי ושחזור אוטומטי הופכות אותו גם לבחירה הטובה ביותר עבור יישומים שאינם יכולים לסבול זמן השבתה.
  • SentinelOne הוא למעשה תחליף אנטי וירוס מכיוון שהוא מספק אפשרויות פרטיות טובות יותר ומתמודד טוב יותר עם מידע רגיש.

השיקולים היחידים שהלקוחות מציינים לגבי אימוץ SentinelOne הוא עקומת הלמידה הכרוכה בהיותו אפליקציה מבוססת ענן. כאן נכנס שותף IT כמו activate.co.il, MSP התחלנו להציע ליישומי SentinelOne יישום ללקוחות שלנו, כולל כל ההדרכה שתצטרך כדי להרגיש שאתה שולט בה. פתרון ה- IT המתקדם הזה.

האם אני צריך SentinelOne?

SentinelOne צברה אחיזה עם MSP מכיוון שהיא מטפלת ביעילות בחששות אבטחה רבים בחבילה אחת ומספקת פתרון אבטחה קל, מתקדם ואמין. SentinelOne גייסה לאחרונה 120 מיליון דולר במימון סדרה D להמשך פיתוח.

ההחלטה אם SentinelOne מתאים לעסק שלך נובעת ממורכבות הרשתות שלך ומגוון נקודות הסיום שלך, כמו גם האפקטיביות של פתרונות האבטחה הקיימים שלך. סביר להניח שאם הצוות שלך עובד מרחוק, אתה מטפל במערכות נתונים רבות ודואג לשמור על העסק שלך מוגן מפני מתקפות סייבר, כדאי לבחון את SentinelOne.

סיכום מוצר סנטינל וואן

SentinelOne מציעה לארגונים את האפשרות להשתמש בפלטפורמת SentinelOne המספקת הגנה מקיפה על נקודת קצה או פתרונות בודדים הניתנים לשילוב בפלטפורמות ענן מגוונות וכלי SIEM.

4.6/5 - (18 votes)
דילוג לתוכן