טלפון 077-4000179, רחוב פריימן 5, ראשון לציון, שעות עבודה ראשון-חמישי 09:00-18:00 

כיצד להגן על המדפסות שלך מפני האקרים

כיצד להגן על המדפסות שלך מפני האקרים

ארגונים מוציאים משאבים על שמירה על אבטחת הטכנולוגיה והמכשירים שלהם, אך לעיתים קרובות הם מתעלמים מחומרה חשובה אחת: המדפסות. מדפסות, ממש כמו מחשבים ורשתות Wi-Fi, יכולות להוות נקודת כניסה להאקרים ושער למידע הרגיש של העסק שלך. להלן מה שאתה צריך לדעת על שמירת המדפסות שלך ומומלץ לשתף את חברת שירותי מחשוב לעסקים שלכם.

מה הופך את המדפסות העסקיות לפגיעות להתקפות סייבר?

בבחינת איומי אבטחת רשת, חברות מתמקדות בעיקר בשרתים ובמחשבים לא רק מכיוון שהם החשופים ביותר לאיומים חיצוניים, אלא גם מכיוון שהם משיגים את עיקר התקפות הסייבר. מדפסות נמצאות לרוב בתחתית הרשימה מכיוון שאינן יעדים עיקריים. יתר על כן, נראה כי הפונקציות שלהם פנימיות ממבט ראשון, מכיוון שאינן מקיימות אינטראקציה עם מערכות חיצוניות.

אבל זה בדיוק בגלל הפונקציות העיקריות שלהם, כלומר הדפסה וסריקה, שהופכים את התקני ההדפסה ליעדים עברייניים עברייניים ברשת. עסקים מנהלים מסמכים חשובים כמו טפסי מס, מידע על עובדים, רישומים רפואיים ודוחות כספיים באמצעות מכשירי הדפסה, וההאקרים בהחלט היו שמחים לשים את עצמם עליהם.

והם יכולים – בקלות.

מדפסות רשת מאחסנות עבודות הדפסה קודמות בכונן הקשיח שלהן, לרבות גם כאלה שבוטלו. אם מישהו ניגש למדפסת – אפילו מרחוק – יתכן שהם יוכלו לראות את המסמכים הללו על ידי פריצה למדפסת בעזרת כלי ייעודי.

ניתן ליירט קבצים גם במהלך השידור האלחוטי, שכן כעת ניתן לחבר מדפסות מודרניות לרשת. לא רק האקרים יכולים לנצל את יציאות הרשת הפתוחות של מדפסות כדי להציג נתונים, אלא הם יכולים גם להשתלט על מדפסות פגיעות ולהעביר נתונים משלהם דרך המכונה.

מה אתה יכול לעשות כדי להגן על המדפסות העסקיות שלך?

אין להתעלם ממדפסות עסקיות בעת תכנון אסטרטגיית אבטחת רשת. שמור על התקני ההדפסה שלך על ידי ביצוע שיטות העבודה המומלצות הבאות:

  • עקוב אחר הרשת שלך באופן רציף והתקן מייד עדכוני תוכנה ומדפסות תוכנה. יצרני מדפסות משחררים לעיתים קרובות תמיכה או עדכוני תוכנה ו Firmware, לכן בדוק בקביעות אם אלה.
  • שנה את סיסמת ברירת המחדל ואת אישורי הכניסה למנהל מערכת של מדפסות עם יכולות ניהול רשת.
  • אפשר רק למכשירים בבעלות החברה להתחבר למדפסות שלך.
  • התחבר תמיד למדפסות שלך באמצעות חיבורים מאובטחים. לעומת זאת, הימנע מגישה למדפסות שלך דרך חיבור אינטרנט ציבורי.
  • הגבל את הגישה למדפסת באמצעות חומת אש.
  • אם למדפסת האלחוטית שלך יש את התכונה המחייבת משתמשים להזין מספר זיהוי אישי לפני שהם יכולים להדפיס מסמכים, אפשר לה למנוע גישה לא מורשית.
  • אם אינך משתמש במדפסת שלך לפקס ודואר אלקטרוני, בדד את המדפסת מרשת החברה העיקרית שלך והשביתו את ההדפסה מחוץ לרשת.
  • אם אתה מטפל בנתונים מסווגים, אל תחבר את המדפסת לרשת כלשהי. במקום זאת, חבר אותו ישירות למחשב שלך באמצעות כבלי נתונים כמו כבל USB.
  • אבטח את ההדפסה שלך על ידי הפעלת הזנה ידנית. הגדרה זו מחייבת את המשתמש להזין נייר באופן ידני (או כל חומר עליו יודפס), כך שיש סיכונים מופחתים לכך שהמסמך המודפס ייגנב או יישאר באזור ההדפסה.

דרך נוספת לאבטח את המדפסות שלך היא ליצור שותפות עם חברת IT שיכולה לדאוג לדאגות הקשורות למדפסת שלך. החל מסיכול התקפות ועד הפחתת עלויות ניהול ועד שמירה על מדפסת בפונקציונליות אופטימלית, המומחים שלנו יכולים לעזור.

האם אתה מעוניין ללמוד עוד על אבטחת סייבר? התקשר אלינו עוד היום וגלה כיצד המערך הרחב של שירותי הטכנולוגיה שלנו יכול להגן על העסק שלך.

דרגו את המאמר post
דילוג לתוכן