טלפון 077-4000179, רחוב פריימן 5, ראשון לציון, שעות עבודה ראשון-חמישי 09:00-18:00 

קיצוץ בעלויות חומרת IT עם תחנה רזה – Thin Client

קיצוץ בעלויות חומרת IT עם תחנה רזה - Thin Client

אם אתה רוצה לקצץ בעלויות בחומרת IT, אל תסתפק במכונות זולות אך ישנות או באיכות נמוכה. סביר להניח שהם יציעו ביצועים חלקיים, שיפגעו בתפוקה של הצוות שלך. מה שגרוע יותר, סביר להניח שהם יקרטעו לעתים קרובות, מה שאומר שהכסף שחסכת בתחילה יעבור לתיקונים ושדרוגים. במקום לקנות מחשבים ישנים, כדאי לשקול לקנות מחשבים רזים או Zero Client.

 

מהם תחנה רזה – Thin Client?

תחנה רזה הם מחשבים עם עיבוד מינימלי וזיכרון. הם מסתמכים על מערכת הפעלה בסיסית (OS) וחיבור רשת כדי לגשת למערכת חזקה יותר בה כמעט כל תהליכי המחשוב מתרחשים.

מחשבי Zero Clients עובדים באותה צורה. ההבדל היחיד הוא שאין התקן אחסון או מערכת הפעלה מקומית בהתקן; כל התוכנה, האחסון ועוצמת העיבוד מסופקות ע"י שרת מרוחק עד שתזדקק לו. הגדרה זו הופכת Thin Client לאידיאלי לקיצוץ בעלויות.

 

מהם היתרונות בשימוש תחנה רזה – Thin Client?

עלויות חומרה מופחתות

אם אתה רוצה מחשבים עם עלויות נמוכות מראש, בחר Thin Client או Zero Clent. מחשבי PC רגילים מתחילים מ- $ 600 למשתמש, בעוד ש Thin Client יכולים לרדת עד $ 250 למשתמש. ומכיוון שאין להם כונן קשיח או חלקים נעים אחרים, מחשבים רזים נוטים להיות עמידים יותר ובעלי אורך חיים ארוך יותר מאשר המקבילים המסורתיים שלהם.

 

ניהול IT פשוט יותר

יתרון נוסף של תחנה רזה- Thin Client הוא שהם ניתנים לניהול משרת ע"י איש סיסטם. נניח שיצא עדכון תוכנה חדש. במקום להוריד ידנית את התיקון בכל מחשב, תוכלו פשוט להתקין את העדכון בשרת ולהפיץ אותו לכל לקוחות ה Thin Client.

מלבד התקנת עדכונים, באפשרותך לבצע גם גיבויים, תצורות אבטחה ופריסות יישומים במרכז הנתונים. זה מאיץ את ההתקנה, מפחית את השבתה ומגביר את התפוקה של העובדים.

 

סיכוני אבטחה

תחנה רזה- Thin Client גם עוזרים לך למנוע התקפות של תוכנות זדוניות ואירועי הפרת נתונים. העובדים שלך ונקודות הקצה המנוהלים בצורה לא טובה הם הפגיעויות הגדולות ביותר בשולחן העבודה המסורתי. לקוחות עם מחשבי Thin Clients מצמצמים בעיות אלה על ידי הגבלת גישה ישירה למערכת ההפעלה. זה מונע מעובדים להעתיק נתונים רגישים למדיה נשלפת ולהתקין תוכנה, זדונית או אחרת מה שמגביר את אבטחת המידע בארגון.

אם מחשב ה Thin client או ה Zero Client פגום או התקלקל, אינך צריך לדאוג לנתונים שלך, מכיוון שהם מאוחסנים במקור על השרת שעובר גיבוי ענן בצורה סדירה.

 

צריכת אנרגיה מופחתת

במחשבים רגילים מכיוון שהעיבוד מתבצע באופן מקומי, אז המחשבים מייצרים חום רב ודורשים יותר כוח, מה שמביא לחשבונות חשמל וקירור עצומים. לעומת זאת, תחנה רזה- Thin Client צורכים רק 4 עד 6.5 וואט חשמל, כמעט 1/50 מדרישות הלקוח . יתרה מזאת, הם דורשים מעט קירור מה שמאפשר ליהנות מחיסכון משמעותי בעלויות.

אל תתעלם מתחנה רזה- Thin Client אם אתה מחפש דרכים לקצץ בעלויות מבלי להתפשר על התוצאות. עלויות החומרה המופחתות, חשבונות החשמל וסיכוני האבטחה פשוט טובים מכדי שתתעלמו מאפשרות זאת.

 

אם אתה עדיין לא בטוח לגבי טכנולוגיה זו, התקשר אלינו. אנו נעריך את צרכי הטכנולוגיה שלך ונקבע אם מחשבים רזים  יכולים לעזור לך להצליח 077-4000179

 

דרגו את המאמר post
דילוג לתוכן