טלפון 077-4000179, רחוב פריימן 5, ראשון לציון, שעות עבודה ראשון-חמישי 09:00-18:00 

5 סיבות למה זה קריטי לגבות את האופיס 365 שלכם

5 סיבות למה זה קריטי לגבות את האופיס 365 שלכם

מספר העסקים שעובר מה- Exchange המקומי הוותיק לאופיס Office 365 גדל משמעותית במהלך השנתיים האחרונות. גיבוי דוא"ל לא רק הפך לחלק חיוני ב- IT, אלא לאחת הדרכים החשובות ביותר להבטיח המשכיות עסקית. זה למרבה הצער גם אחד הנוהגים העסקיים המוזנחים ביותר. כדי להבין מדוע גיבוי דוא"ל כל כך חשוב, חשוב אולי להבין מהו גיבוי:  "גיבוי הוא עותק עצמאי של נתונים שניתן לשחזר אם מערכת המקור או השירות אינם זמינים".

 "נתונים שניתן לשחזר" הוא ביטוי המפתח – לא מדובר כל כך הרבה בגיבוי, אלא גם ביכולת השחזור. במערך עסקי, אתה רוצה להיות מסוגל לשחזר מערכת שלמה, חשבון משתמש או מיילים בודדים לפי דרישה. לכן חיוני שיהיה לך גיבוי נכון של Office 365.

עובדת העניין היא שניתן בקלות לאבד נתונים. להלן נדון בקצרה בכמה מהסיבות הנפוצות לאובדן נתונים ב- Office 365, ומדוע חיוני לגבות את Office 365 שלך:

1. מחיקה בשוגג

אם אתה מוחק משתמש (בכוונה או בטעות), המחיקה משוכפלת בכל הרשת. קבצים פגומים וכתוצאה מכך אובדן נתונים עסקיים קריטיים. עם גיבוי עדכני של Office 365, תוכל להחזיר את המשתמש לעבודה בתיבת הדואר שלו באופיס 365 Office .

2. פערים במדיניות השמירה

מכיוון שמדיניות השמירה של אופיס Office 365 מסובכת ומפרכת להתעדכן בה, גיבוי מספק שמירה מורחבת ונגישה יותר ויותר, והכול מוגן ומאוחסן במקום אחד לצורך התאוששות קלה.

3. איומי אבטחה – פנימיים וחיצוניים כאחד

לעתים קרובות יותר ממה שאתה חושב, עסקים חווים איומי אבטחה פנימיים. הבטחת גיבוי עדכני של Office 365 מקלה על הסיכון לאבד או להרס נתונים קריטיים. תוכנות זדוניות ווירוסים (איומי אבטחה חיצוניים) גורמים נזק חמור לארגונים ובדומה, גיבוי יכול להחזיר בקלות תיבות דואר למופע לפני ההתקפה.

4. תקלה בחומרה

נתונים המאוחסנים באימיילים עלולים להיפגם ללא תיקון. זה חל גם על נתונים המאוחסנים במחשבים אישיים וגם על ספקי שירותי דוא"ל.

5. דרישות משפטיות ותאימות

תקנות משפטיות מסוימות מחייבות ארגונים לאחסן נתונים בבטחה על מנת שהנתונים יהיו זמינים ונגישים במקרה של התדיינות, למשל. גיבוי של אופיס Office 365 מבטיח שתוכל לאחזר נתוני תיבת דואר במהלך פעולה משפטית, או כדי לעמוד בכל דרישות הרגולציה או הציות.

עסקים בכל מקום מתחבטים באתגרים של מעבר לענן. חשוב לזכור כי ספקי פלטפורמת תוכנה כשירות (SaaS) כמו מיקרוסופט אופיס Microsoft Office 365 לוקחים על עצמם את האחריות של זמן הפעולה של היישומים ושל התשתית הקריטית. עם זאת, נותרה באחריות הלקוח לנהל ולהגן על הנתונים העסקיים החיוניים שלהם.

חברתנו ממליצה על חבילת גיבוי ענן של תיבת הדואר אופיס 365 שלכם , ארכיון ושחזור מאסון כדחי להבטיח שהנתונים הקריטיים של הארגון שלך תמיד יהיו זמינים וניתנים להשבה.

4.7/5 - (18 votes)
דילוג לתוכן