טלפון 077-4000179, רחוב פריימן 5, ראשון לציון, שעות עבודה ראשון-חמישי 09:00-18:00 

פתרונות גיבוי ל VMware

גיבוי שרתי VMware שלך ​​ללא טרחה

גיבוי מאובטח מבוסס ענן עבור התשתית הווירטואלית של VMware שלך

גבה את שרתי VMware שלך ​​ללא טרחה

כפלטפורמת הווירטואליזציה הפופולרית ביותר של שרתים, VMware vSphere VMs מכילים לרוב נתונים עסקיים בעלי ערך. אם הלקוחות שלך משתמשים ב-VMware לווירטואליזציה, תצטרך לספק פתרון גיבוי למכונות הווירטואליות של VMware שלך. כדי להגן על נתוני שרת VMware מתרחישים גרועים ביותר, השתמש בפתרון ה Backup שלנו כדי לעזור לשמר את הסביבות הווירטואליות שלך המתארחות ב-VMware vSphere hypervisors. עם פתרון הגיבוי הנכון , אתה יכול לשמור את הנתונים בתוך כל התשתית הוירטואלית שלך בטוחים וניתנים לשחזור, גם אם החומרה הבסיסית תקלה.

גיבוי שרתי VMware

גיבוי שרתי VMware

אחסון מאובטח הן מקומי והן בענן

אתה לא צריך לבחור רק בין אחסון גיבוי מקומי או מחוץ לשטח. הגיבוי שלנו מציע אחסון מקומי דרך התקן חיצוני ברשותכם (באמצעות החומרה לבחירתך), ואחסון מחוץ לשטח בתוך הענן הגלובלי המאובטח שלנו. צמצם למינימום את חששות האבטחה של הלקוחות שלך עבור גיבוי בענן, הודות לשכבות המרובות של של אבטחה פיזית ווירטואלית, המופעלות בזמן שהנתונים נמצאים באחסון ובמעבר.

מכיוון שה- Backup מציע אחסון גיבוי מקומי ומחוצה לו, ל-MSP יש יותר גמישות  להתאוששות מאסון . לדוגמה, אחסון מקומי מאפשר לך לאחזר נתוני גיבוי מהר יותר, ולעקוב מקרוב אחר אבטחת נתוני הגיבוי שלך. במקביל, אחסון בענן עוזר להבטיח שהנתונים האחרונים מועתקים למיקום חיצוני, ועוזר להבטיח את זמינותם אם אסון טבע משפיע על מיקום הנתונים הראשי. שמאפשר ל-MSP ניהול גיבוי נוח יותר.

אחסון מאובטח הן מקומי והן בענן

אחסון מאובטח הן מקומי והן בענן

השג התאוששות מהירה עבור השרתים הווירטואליים של VMware שלך

לאחר שתבצע את המעבר ל- Backup, המכונות הווירטואליות של VMware שלך ​​יכולות לגבות במהירות נתונים לענן הגלובלי שלנו ולחלופין, גם ל-התקן מקומי שלך. עבור ארגונים שצריכים להמשיך את העסק שלהם, שחזור מהיר יכול להיות חשוב אפילו יותר מגיבוי מהיר. במקרה חירום במערכת, עליך להבטיח שהשרתים הווירטואליים שלך יוכלו להתחיל לפעול במהירות האפשרית, כדי למזער אובדן זמן וכסף בעת אסון.

הגיבוי נועד להציע  שחזור נתונים מהיר וקל , בין אם לקבצים ותיקיות ספציפיים, או למערכות שלמות. כאשר אתה משחזר את התשתית הווירטואלית שלך עם Backup, מניעת הכפילויות הקנייניות שלנו TrueDelta, דחיסה ואופטימיזציה של WAN ממקסמים את היעילות בשחזור נתונים. אפשרות האחסון ב-התקן גיבוי מקומי שמספקת מטמון מקומי כך שתוכל לשחזר רכיבי VMware במהירות האפשרית.

התאוששות מהירה עבור השרתים הווירטואליים

התאוששות מהירה עבור השרתים הווירטואליים

בחר אפשרויות התאוששות פיזית-וירטואלית ועוד

שחזור פיזי-וירטואלי יכול להיות שימושי כאשר העסק שלך צריך לשחזר במהירות שרתים פיזיים לסביבה משנית. במקרה של תקלה בחומרה, ייתכן שלא יהיה לך זמן להחליף את המערכת הפיזית בזמן שהיישומים והנתונים לא מקוונים.

כאשר אתה מגבה את השרתים הפיזיים שלך, שחזור פיזי-וירטואלי מאפשר לך לשחזר רכיבים פיזיים באמצעות VMware, המוצבים בסביבת vSphere שלך, כאשר אתה מחזיר את המידע שלך מהענן הניתן ל-N.

ייתכן שתרצה להפעיל את השרתים שלך כמערכת וירטואלית בזמן שאתה עובד להחלפת החומרה הפיזית שלך. לחלופין, אתה יכול להמשיך עם שרתי VMware ולבטל את החומרה לחלוטין. שחזור פיזי-וירטואלי נותן לך את האפשרות לשחזר את הנתונים שלך בסביבה וירטואלית ולהחזיר יישומים ונתונים קריטיים לאינטרנט.

physical-to-virtual recovery

physical-to-virtual recovery

מקסם את היעילות עם Dashboard ניהול ידידותי למשתמש

לוח המחוונים בדאשבורד  Backup מאפשר לך למקסם את יעילות הגיבוי והשחזור עם מרכז בקרה קל לשימוש. עם N‑able Backup, אתה יכול לראות את מצב הגיבוי של הלקוחות שלך, על פני השרתים, תחנות העבודה   והדומיינים של Microsoft 365 שלהם  , במבט אחד. תרשימים מקודדי צבע ותרחיש בלחיצה אחת יכולים להפחית באופן דרמטי את זמן הניהול שלך.

ניתן להתאים את לוח המחוונים הראשי כדי לענות על הצרכים שלך ופונקציות קריטיות נגישות מהתפריט הראשי. לוח המחוונים של המערכת של Backup נועד לספק נראות לגבי גיבויים בכל המכשירים של הלקוחות שלך, כולל המצב הכללי והסטטוס של המכשירים והרשת. MSPs יכולים להשתמש בלוח המחוונים של המכשיר כדי לחפור בקלות לתוך מידע גיבוי מפורט עבור מכשירים בודדים. ממשק משתמש אינטואיטיבי זה, שתוכנן עבור סביבת ריבוי דיירים, יכול להיות המפתח לייעול תהליך גיבוי ושחזור הנתונים שלך. ניהול הגיבוי של VMware שלך ​​מעולם לא נראה כל כך פשוט.

מקסם את יעילות הגיבוי שלך עם קונסול ניהול חדשני

מקסם את יעילות הגיבוי שלך עם קונסול ניהול חדשני

4.8/5 - (5 votes)
דילוג לתוכן