10 התכונות והיתרונות המובילים של Office 365
התכונות העיקריות של Office 365
Microsoft Office 365 היא חבילה של יישומים ושיתוף פעולה מבוססי ענן המשלבת את כל היישומים המקוונים הקיימים של מיקרוסופט (Word, Excel, PowerPoint, OneNote, Outlook, Publisher, ו- Access) לשירות ענן, ומוסיפה Skype for Business ותוכנת Team. ארגונים מכל הגדלים מגלים כי שיתוף הפעולה של Office 365 פופולרי יותר ויותר בגלל יכולתו להניע את הפרודוקטיביות, את ההחזר על ההשקעה ואת ההצלחה הארגונית.
10 התכונות והיתרונות המובילים של Office 365 הם:
- התנסה והתקן: Office 365 משתלב בצורה חלקה עם Microsoft Office ותוכניות מיקרוסופט אחרות. לוקח כמה דקות ליצור חשבון ניסיון שמשתמשים יכולים לבדוק ולשלב עם הענן.
- שתף פעולה בכל עת ובכל עת: באמצעות Office 365 משתמשים מקבלים גישה מאופשרת באינטרנט לדוא"ל, מסמכים, אנשי קשר ויומנים ללא קשר למכשיר או לדפדפן שבהם הם משתמשים. נגישות זו מאפשרת שיתוף פעולה מאוחד בין העובדים.
- הישאר פועל תמיד: על ידי הפעלת היישומים שלך בענן ואחסון הנתונים שלך גם שם, תבטיח שכל המסמכים והיישומים העסקיים שלך, כגון דוא"ל, יהיו זמינים תמיד – גם אם החברה שלך חווה אסון כמו שריפה או שיטפון.
- גמישות: עם אפשרויות מרובות של מגוןן חבילות Office 365, אתם יכולים לרכוש פתרונות למשרד במינימום הוצאות והוצאה זניחה.
- Single Sign-on (SSO) – משתמשים יכולים לאחסן את הסיסמא שלהם במגש המערכת של המחשב שלהם כדי להימנע מלהצטרך שוב ושוב להיכנס.
- תמיכה ושירותי מחשוב לעסקים : משתמשים מקבלים שירות ברמה העסקית כולל תמיכה טלפונית של מנהלי IT, כמו כן השרות של מיקרוסופט מתחייב לזמינות של 99.9%.
- אבטחה: ל- Office 365 אבטחה מובנית ותאימות רציפה. אתה תמיד יודע איפה הנתונים שלך ומי יש גישה אליו. אתה יכול גם למחוק מרחוק את כל הנתונים מהמכשיר הנייד שלך אם הם אבודים או נגנבו.
- אין בעיות רישוי : Office 365 כולל את כל הרישוי וניתן לפרוס אותו ברחבי החברה. המשמעות היא שלכולם גרסה זהה של Microsoft Office, וכל המשתמשים מקבלים שדרוגים בו זמנית.
- כשאתה משתמש ב- Office 365, כל הדוא"ל, לוח השנה ואנשי הקשר מסונכרנים. עדכון של איש קשר בטלפון הנייד שלך והוא יתעדכן אוטומטית בכל המכשירים שלך. אתה יכול גם לגשת לאותם נתונים מכל מכשיר או לשמור מסמך במחשבך ולהמשיך לעבוד עליהם בסמארטפון או בטאבלט.
- שיתוף פעולה בזמן אמת: צוותים יכולים לשתף פעולה עם Microsoft Word, Excel ו- PowerPoint. משתמשים יכולים לראות עריכות בזמן אמת או תוספות שעמיתיהם מבצעים למסמך. זה גם שומר כל גרסה אוטומטית, כך שתוכל לחזור לגרסאות ישנות יותר בקלות. זה מבטיח שיתוף פעולה מהיר ופשוט יותר בין עובדים למחלקות, וכתוצאה מכך משפרת את הפרודוקטיביות.
לקבלת הצעת מחיר לאופיס 365 כולל מיגרציה מתוכנת המייל הישנה שלכם, צרו קשר 077-4000179