טלפון 077-4000179, רחוב פריימן 5, ראשון לציון, שעות עבודה ראשון-חמישי 09:00-18:00 

אנטי וירוס ארגוני

אנטי וירוס ארגוני

אנטי וירוס ארגוני

 

החשיבות של התגוננות מפני וירוסים בעסקים

עולם מערכות המחשוב לעסקים כולל גם סכנות רבות למידע שלכם. אחד מהסיכונים הנפוצים שיש להתמודד איתם הוא וירוס במחשב. וירוסים כוללים כמה סוגים של תוכנות שנועדו כדי לגרום נזק ולגנוב מידע. חלק מהוירוסים הם רק קבצי קוד שמשביתים את המערכות הממוחשבות, וחלקם כוללים אלמנט של ריגול. תוכנות אלה, שנקראות תוכנות רוגלה יכולות להישתל במחשבים שלכם ואפילו לא תדעו מכך. הן תאסופנה מידע רגיש על מנת להשתמש בו או למכור אותו למרבה במחיר.

אחד מהכלים היעילים ביותר להגנה מפני וירוסים, נוזקות ותוכנות רוגלה הוא האנטי וירוס הארגוני. מדובר בתוכנות אנטי וירוס מתקדמות ברישיון, שיכולות לזהות וירוסים קיימים ולנקות אותם וכן ולמנוע חדירה של וירוסים לשרתים ולמחשבים של החברה.

התגוננות מוירוסים ומתוכנות מזיקות אחרות חשובה מאוד לכל מערך ארגוני. כך ניתן למנוע מצבים של גניבת מידע חשוב וסודי ולמנוע פגיעה בארגון ובלקוחות שלו, שמידע אישי שלהם יכול להיות מאוחסן במערכות החברה.

מומלץ מאוד לשים לב לנושא זה ולהיעזר בשירותיה של חברה מקצועית שמספקת שירות התקנה, ניהול ותמיכה של אנטי וירס ארגוני. קיימים סוגים רבים של אנטי וירוסים בשוק, לכן כדאי להיעזר בשירותים של חברת אבטחה מידע מקצועית כדי להתאים את האנטי וירוס הטוב ביותר עבור החברה שלכם.

התקנת אנטי וירוס ארגוני כוללת גם תמיכה וניהול בהמשך, כך שאם אתם בוחרים לעבוד עם חברת שירותי מחשוב לעסקים IT מקצועית, יש לכם תמיד כתובת שאליה אתם יכולים לפנות בהקשר הזה.

מה כולל שירות אנטי וירוס ארגוני

שירות אנטי וירוס ארגוני כולל לא רק התקנה של התוכנה על המערכות של בית העסק או הארגון. השירות כולל גם תחזוקה שוטפת ועדכונים של התוכנה, קניית רישיונות עבור המשתמשים בחברה וגם תמיכה טכנית במקרה הצורך.

אנטי וירוס הוא תוכנה שלא מצריכה רמת תחזוקה גבוהה לאחר שהיא מותקנת, אך במקרה שיש צורך בתמיכה – חברות פתרונות מחשוב יכולות לספק את העזרה הנדרשת ולוודא שמחשבי החברה נשארים בטוחים ומוגנים.

נושא הרישיונות הוא חשוב מאוד. בדרך כלל, כל מחשב שבו מותקנת התוכנה צריך רישיון משלו. יש לכך כמה סיבות. כאשר עובדים עם חברת פתרונות מחשוב מקצועית, היא מבצעת את הניהול של נושא הרישיונות ודואגת לכך שכל המחשבים יהיו מוגנים ושהאנטי וירוס יהיה תמיד מעודכן.

האם אנטי וירוס חינמי יכול לתת הגנה מספקת?

קיימות בשוק כיום תוכנות אנטי וירוס לא מועטות שמוצעות בחינם. חשוב לדעת שיש הבדל גדול בין הגנה מוירוסים שנעשית במחשבים ביתיים לשימוש פרטי לבין מחשבים ומערכות של עסקים וארגונים. המידע שנמצא במערכות הממוחשבות של בתי עסק הוא רגיש ביותר. גניבה של המידע הזה יכולה לגרום לפגיעה חמורה מאוד בעסק. וירוסים ותוכנות מזיקות יכולים לגרום נזק רב לפעילות העסק, להשבית אותו לעתים ולגרום לפגיעה בשמו הטוב, כאשר ברוב המקרים מגיע דרך המייל של האופיס 365 או מייל גנרי אחר.

אמנם מחשבים ביתיים רבים מכילים גם הם מידע אישי וחשוב, אך על עסקים מוטלת אחריות רבה עוד יותר והם מוכרחים להגן על עצמם באופן היעיל והעוצמתי ביותר. לשם כך לא תספיק גרסת אנטי וירוס חינמית. במקרים כאלו יש צורך באנטי וירוס ברישיון שמתעדכן באופן קבוע ויכול לספק את ההגנה המלאה.

חשוב לדעת כי משתמשים שונים במקום העבודה צריכים רישיונות נפרדים, בדרך כלל, ולכן חשוב לנהל את חשבונות המשתמשים באופן מסודר. חברה מקצועית ואיכותית שמספקת שירותי מחשוב ואבטחת מידע יכולה לדאוג לכך ולהבטיח שהמחשבים שלכם יהיו מוגנים באופן מקצועי ומלא.

תמיכה בשירות אנטי וירוס ארגוני

שירות אנטי וירוס ארגוני, שהוא חלק ממערך אבטחת מידע כולל של העסק, צריך תחזוקה שוטפת וליווי של אנשי מקצוע ושירותי Help Desk. התמיכה מתחילה כבר בשלב בחירת התוכנה המתאימה וההתקנה שלה במערכות המחשוב.

לאחר שהאנטי וירוס הארגוני כבר פועל על מחשבי החברה, יש צורך מדי פעם בתמיכה במוצר זה. לא פעם עולות תקלות ושאלות הקשורות בהפעלה ובשימוש במערכת. לשם כך מומלץ שחברת המחשוב שהתקינה את האנטי וירוס תמשיך לספק מענה של שירות ותמיכה.

מערך הגנה כולל מפני איומים ברשת

התקנת אנטי וירוס מעודכן ומתקדם על המחשבים בחברה צריכה להיות חלק ממערך כולל של הגנה מפני איומי סייבר. האיומים ברשת לא מסתכמים בוירוסים ובנוזקות, אלא כוללים גם פריצות של האקרים וסיכונים נוספים. ככל שמאגרי המידע של החברה רגישים יותר, כך גדל הסיכון שיש וגם הצורך לשמור ולהגן עליהם באמצעים מתאימים.

לכן, על מנת ליצור סביבת עבודה מוגנת ומאובטחת, כדאי לשכור את שירותיה של חברה המספקת פתרונות אבטחת מידע כוללים. פתרונות אלו כוללים התקנה של אנטי וירוס ארגוני וגם אמצעים נוספים – כמו חומת אש (Firewall), סריקה קבועה של הודעות הדואר האלקטרוני הארגוני וסריקה קבועה של כל מערכות המחשוב הארגוניות.

אם ישנו מקרה של ניסיון פריצה למחשבי החברה, האמצעים האלו יוכלו להגן על המידע שלכם ולתרום לכך שהניסיון ייחסם והמערכות תשארנה בטוחות לשימוש.

חברה מומלצת לשירות אנטי וירוס ארגוני

כדי לבחור בחברה הנכונה שתספק שירותי אנטי וירוס ארגוני, יש לקחת בחשבון את פתרונות אבטחת המידע הכוללים של אותה חברה. חברה מומלצת היא חברה מנוסה ואמינה אשר מציעה שירותי תמיכה וניהול רשתות שיכולה לתת פתרונות אבטחת מידע כוללים ושמתמחה במתן שירותי מחשוב ותמיכה לעסקים.

איכות התמיכה המוצעת היא חשובה ביותר, וכן רמת הזמינות של אנשי החברה. חשוב לבחור בחברה ששמה דגש על שירות לקוחות מהיר, יעיל ומקצועי. שירות זה יקבע, בסופו של דבר, את רמת שביעות הרצון שלכם ואת תחושת הביטחון שהאבטחה מפני וירוסים ואיומי סייבר תוכל לספק.

5/5 - (1 vote)
דילוג לתוכן